ستادهای اسکان در ورودی کرمان مستقر شدند/ آمادگی کرمان برای برگزاری مراسم تشییع سپهبد سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴:۵۱
کد خبر: ۹۴۶۳۸۱
ستادهای اسکان در ورودی کرمان مستقر شدند/ آمادگی کرمان برای برگزاری مراسم تشییع سپهبد سلیمانی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: کرمان برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی آماده می‌شود، در همین راستا مساجد کرمان برای میزبانی از عزاداران سردار سلیمانی آماده شده‌اند و ستاد اسکان میهمانان در ورودی شهر کرمان مستقر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج‌قاسم سلیمانی بیان کرد: «آیین تشییع این سردار بزرگ جهان اسلام روز سه‌شنبه در کرمان برگزار می‌شود».

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور خیل عظیم مشتاقان و دوستداران این سردار بزرگ گفت: «در این ایام استان کرمان میزبان میهمانان زیادی از استان و سراسر کشور است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این‌که تمامی ظرفیت‌های استان برای میزبانی شایسته از عزاداران سرادر سلیمانی در کرمان باید پای کار بیاید افزود: «مساجد کرمان در این راستا تجهیز و آماده‌ی پذیرایی از میهمان است».

وی با اشاره به این‌که یکی از ظرفیت‌های نظام اسلامی و انقلاب مساجد بوده است اضافه کرد: «مساجد همیشه پایگاه اجتماعی و فرهنگی بودند که در صحنه‌های اضطرار به میدان آمدند».

حقانی با بیان این‌که مساجد همیشه و در عرصه‌های مختلفی ازجمله فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و در زمان جنگ و جهاد در صحنه بودند گفت: «مساجد کرمان در اتفاق پیش رو آمادگی میزبانی و اسکان عزیزان ما در داخل استان و دیگر استان‌ها هستند».

وی با بیان این‌که ستادهای اسکان در ورودی شهر، ایستگاه قطار، پایانه‌ی اتوبوسرانی و میدان آزادی شهر کرمان مستقر شده است خاطرنشان کرد: «با مراجعه به این ستادها زمینه‌ی اسکان میهمان در مساجد کرمان فراهم می‌شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز