خدمات رسانی به بیش از ۶ هزار نفر در مراسم تشییع

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۷:۲۴
کد خبر: ۹۴۷۷۲۰
خدمات رسانی به بیش از ۶ هزار نفر در مراسم تشییع
مدیر عامل هلال احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات درمانی، امدادی و بهداشتی ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح در این خصوص اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال احمر کرمان با حضور ۲۵۰ نفر از نیرو‌های امدادی و پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمان و یزد صورت گرفته است.

او با اشاره به خدمات حوزه بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان در طی ۸ ساعت گذشته افزود: بیش از ۱۵۰۰ نفر از خدمات درمانی و بهداشتی با همکاری ۱۰۰ نفر از پزشکان، کارشناسان بیهوشی، جراح، تکنسین اتاق عمل و دارویی، پرستار و نجاتگر در بیمارستان سریع الاستقرار ارائه شده است.

فلاح تصریح کرد: در حوزه امدادونجات قریب به ۵ هزار نفر از خدمات امدادی بهره‌مند شدند، که از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: قریب به ۵۰۰ نفر از خدمات پرستاری و سرپایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند و ۵۰نفر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

رضا فلاح با اشاره به اینکه ۱۵۰ نفر از نیرو‌های امدادی داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمان در عملیات امدادرسانی کمک کردند، افزود: ۶۰۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان نیز در قالب تیم سحاب و پروژه بازپیوند خانواده‌ها به حادثه دیدگان خدمات بشردوستانه و اقدامات کمک‌های اولیه ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز