رسیدگی به امور مصدومان و جان باختگان ادامه دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۶:۳۱
کد خبر: ۹۴۸۴۸۳
رسیدگی به امور مصدومان و جان باختگان ادامه دارد
کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان، ظهر روز سه شنبه ۹۸/۱۰/۱۷ در استانداری کرمان به ریاست محمدجواد فدائی استاندار کرمان تشکیل گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ با توجه به اینکه ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر سرداران رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری در ابتدای خیابان شهید بهشتی منجر به مصدوم و جان باختن تعدادی از هموطنان ارجمند شرکت کننده در مراسم شد پس از انجام عملیات امدادی و اعزام مصدومان به مراکز درمانی ودر ظهر روز تشییع کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان تشکیل گردید.

بر پایه این گزارش کمیسیون یادشده بلافاصله رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان را آغاز کرد. کمیسیون؛ دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان را موظف به بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات جهت مداوای مصدومان کرد. بر مبنای مصوبه کمیسیون مقرر گردید هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آمار آسیب دیدگان و مصدومان حادثه سه شنبه در کرمان، انحصارا از طریق مدیر مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان و همچنین آمار متوفیان صرفا از طریق پزشکی قانونی انجام و به اطلاع عمومی رسانده شود.

برپایه این گزارش همچنین مقرر شده در زمینه انتقال پیکر جانباختگان از پزشکی قانونی، تشییع و تدفین همکاری های کامل با خانواده‌ها صورت پذیرد.

استاندار کرمان شامگاه سه شنبه ۱۷ دی ماه با حضور در بیمارستان شفا کرمان از مصدومان و مجروحان عیادت کرد. محمد جواد فدائی در این عیادت، دستورات لازم را برای به کارگیری امکانات و تجهیزات در درمان و بهبودی بیماران صادر کرد. کمیسیون، رسیدگی به امور مصدومان و خانواده متوفیان را ادامه می دهد و حضور در جمع خانواده متوفیان و عیادت از مصدومان از جمله این برنامه هاست که به طور منظم در حال انجام است.

بررسی ابعاد حادثه و چگونگی وقوع نیز از سوی مراجع کشوری و استانی در حال انجام است و نتایج بررسی ها از طریق مراجع ذیصلاح مربوطه به اطلاع خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز