احداث ۴ مجتمع آموزشی به نام شهدای مقاومت در کرمان

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۱:۳۸
کد خبر: ۹۴۸۴۸۸
احداث ۴ مجتمع آموزشی به نام شهدای مقاومت در کرمان
با حضور رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کلنگ احداث ۲ مجتمع بزرگ آموزشی و ۲ باب مدرسه به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید حسین پور جعفری" در استان کرمان و شهرستان های رابر و منطقه گلباف با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ با حضور مهرالله رخشانی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و همچنین محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و آموزش و پرورش استان، کلنگ احداث ۴ مجتمع بزرگ آموزشی به نام شهدای مقاومت " سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید حسین پور جعفری" در استان کرمان به زمین زده شد.

رخشانی مهر با تسلیت مجدد به مناسبت شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: استقبال بی نظیر مردم از این مرد بزرگ نشان داد که راه سردار سلیمانی و مسیر مقاومت از بین نخواهد رفت و ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی شروع و آغازی است برای خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا،‌ خاطرنشان کرد: ما در وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل استان ها وظیفه داریم راه این شهیدان را ادامه دهیم.

رخشانی مهر با بیان اینکه احداث و نامگذاری ۶۳ مجتمع آموزشی به تعداد سال های عمر این شهید بزرگوار در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، اظهار کرد: امروز اولین کلنگ احداث دو مجتمع بزرگ آموزشی ۳۶ کلاسه در نواحی یک و دو شهر کرمان به نام شهدای مقاومت، " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و " سردارشهید حسین پورجعفری" به زمین زده شد.

وی ادامه داد: در شهرستان رابر نیز که زادگاه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، امروز کلنگ احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه به نام این شهید بزرگوار به زمین زده شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه، این چهار پروژه حداکثر ۱۸ ماهه تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد، افزود: در منطقه گلباف زادگاه سردار شهید پورجعفری نیز کلنگ احداث یک آموزشگاه ۶ کلاسه به نام یار همیشگی و با وفای حاج قاسم سلیمانی، " سردار شهید حسین پور جعفری" به زمین زده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز