برگزاری ۲ کلاس توجیهی دروازه‌بانی بانوان در استان کرمان

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۸:۳۷
کد خبر: ۹۴۹۱۵۸
برگزاری ۲ کلاس توجیهی دروازه‌بانی بانوان در استان کرمان
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری دو کلاس توجیهی دروازه‌بانی ویژه بانوان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی ضمن اعلام این خبر گفت: دو کلاس توجیهی دروازه‌بانی ویژه بانوان با تدریس مهدیه مولایی مربی دروازه‌بانان تیم ملی ایران در استان کرمان برگزار شد.

او با اعلام اینکه نخستین کلاس توجیهی دروازه‌بانان ویژه بانوان شهر کرمان با شرکت ۲۳ نفر در بخش فوتسال برگزار شد، افزود: کلاس دوم نیز با حضور ۱۵ شرکت کننده در رشته‌ی فوتبال در در سالن علوم پزشکی شهر جیرفت انجام شد.

امیرخسروی تصریح کرد: این کلاس‌ها طی یک روز و در دو بخش تئوری و عملی به انجام رسید.

او به تأکید و نگاهِ ویژه رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به فوتبال بانوان اشاره و تصریح کرد: قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، طی مدتی که به عنوان متولی فوتبال استان فعالیت می‌کنند، نگاه عادلانه‌ای به فوتبال آقایان و بانوان داشته‌اند و حتی در جا‌هایی برای بانوان مزیت‌های بیشتری هم در نظر گرفته‌اند.

امیرخسروی بیان داشت: برگزاری این کلاس‌ها نیز در راستای همین نگاه برگزار شد، به طوری که استان حتی از حوزه "مربیگری دروازه‌بانی برای بانوان" نیز غافل نشده است.

او از مرضیه جعفری نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان و علی جلالی رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت به واسطه‌ی تلاش برای برگزاری این دوره‌ها قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز