استاندار کرمان:

شرایط در مناطق سیل‌زده استان کرمان تحت کنترل است/ لوازم گرمایشی نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۰:۳۰
کد خبر: ۹۴۹۹۸۲
شرایط در مناطق سیل‌زده استان کرمان تحت کنترل است/ لوازم گرمایشی نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
استاندار کرمان گفت: شرایط در مناطق سیل‌زده استان کرمان تحت کنترل است و امدادرسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی با تشریح اقدامات انجام شده از تحت کنترل بودن شرایط در مناطق سیل زده خبر داد و بیان داشت: در مسیر دسترسی شهرستان رودبار جنوب به سیستان و بلوچستان 24 آبنما و چهار پل و یک پل در حوزه برجک بر اثر سیلاب تخریب شده‌اند که ارتباط به صورت موقت برقرار شده‌ است.

استاندار کرمان به توزیع بسته‌های غذایی بین سیل‌زدگان توسط هلال‌احمر اشاره داشت و افزود: در شهرستان قلعه‌گنج 40 روستا آسیب دیده‌ و دچار آبگرفتگی شده‌اند که راه ارتباطی آنها به غیر چهار روستا برقرار و دسترسی با ماشین‌های شاسی‌بلند فراهم شده و کمک رسانی به آنها ادامه دارد.

فدائی تصریح کرد: چهار روستای دیگر در بخش مرکزی چاه دادخدا و یکی از محلات شهر هم تحت تاثیر آبگرفتگی قرار دارند که نیروهای امدادی مشغول کمک رسانی و رفع مشکل هستند. وی ابراز کرد: شرایط در مجموع تحت کنترل است و امیدواریم با ماشین‌هایی که به زودی اضافه می‌شود ارتباط این روستاها هم برقرار شده و نگرانی از این بابت نداشته باشیم.

استاندار کرمان همچنین به برخی از کمک‌رسانی‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اشاره داشت و گفت: تا امروز یک هزار و 800 تخته چادر، 20 تن مواد غذایی، 100 بسته غذایی یک ماهه و یک بالگرد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از طرف جمعیت هلال احمر استان کرمان ارسال شده است.

فدائی افزود: در حالی که امدادرسانی به سیل‌زده‌ها ادامه دارد، 20 نیروی امدادی با پنج دستگاه خودرو عصر امروز 23 دی ماه راهی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز