تشریح پیگیری مجمع نمایندگان استان از حوادث اخیر کرمان و هواپیمای اوکراینی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۴:۰۷
کد خبر: ۹۵۰۱۹۷
تشریح پیگیری مجمع نمایندگان استان از حوادث اخیر کرمان و هواپیمای اوکراینی
سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان پیگیری های این مجمع را در خصوص حادثه مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هواپیمای مسافری اوکراین را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد انارکی‌محمدی در این خصوص گفت: از حضور باشکوه مردم ایران در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حضور مردم خوب استان کرمان در مراسم که میزبان هموطنان عزیز از سراسر کشور و حتی خارج از کشور بودند تقدیر میکنیم.

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان از ابتدای شروع مراسم و دیدن ازدحام جمعیت سریعا رییس مجمع با استاندار و بعضی دیگر از اعضا شورای تامین در تماس بود و راهکارهایی مطرح بود که نهایتا تصمیم گرفته شد پیکر شهیدان از جمعیت بیرون بیاید و همچنین ماشین صوت نیز خاموش شود که این کار صورت گرفت.

وی افزود: از همان لحظه اتفاق پیگیری های لازم صورت گرفت و مجمع نمایندگان نیز ضمن تسلیت مجدد با برخی از خانواده های آسیب دیده و جان باخته در این مراسم دیدار کرد.

انارکی‌محمدی ادامه داد: همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان در همان روز حادثه در طی تماس تلفنی با رییس بنیاد شهید کشور از وی خواست که این افراد تحت پوشش این بنیاد قرار گیرند.همچنین همکاران دیگر مجمع نیز به سهم خود پیگیری هایی داشتند و رایزنی ها نیز ادامه دارد.

سخنگوی مجمع نمایندگان گفت: ما در مجمع نمایندگان قطعا از وزیر کشور و دستگاه‌های مختلف پیگیر هستیم تا این حادثه را بررسی نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز