جرایم شخص ثالث به مناسبت دهه فجر بخشیده می‌شوند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲:۳۷
کد خبر: ۹۵۰۴۰۷
جرایم شخص ثالث به مناسبت دهه فجر بخشیده می‌شوند
رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان کرمان از بخشودگی تمام جرایم بیمه شخص ثالث برای کسانی که تاخیر در پرداخت حق بیمه دارند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معین شجاعی ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام ا... دهه فجر درصورت پرداخت حق بیمه شخص ثالث ، تمام جرایم مربوط به سنوات گذشته مشمول بخشودگی قرار می گیرد.

وی در خصوص نحوه بخشودگی جرایم شخص ثالث گفت:براساس بند ب ماده 24 قانون کسانی که وسایل نقلیه شان فاقد بیمه نامه شخص ثالث بوده است، حداکثر معادل یک سال حق بیمه باید جریمه بشوند ،

این مقام مسئول ادامه داد:این بخشودگی برای ایام ا... دهه فجر در دستور کار قرار دارد و هم برای خودروها و هم برای موتورسیکلت ها که مجوز آن از سوی رئیس کل بیمه مرکزی صادر شده است.

رئیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی استان کرمان بیان کرد: در این طرح کلیه وسایل نقلیه از اول بهمن لغایت ۳۰ بهمن ۹۸ مشمول بخشودگی جریمه می شوند. همچنین ماشین آلات کشاورزی و موتورسیکلت ها از یکم بهمن ۹۸ لغایت ۳۱فروردین ۹۹مشمول بخشودگی جریمه می باشند و کسانی که تا آن مقطع به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث در ماه های گذشته دارای جریمه هستند، تمام جرایم شان در سنوات گذشته بخشیده می شود.

 

نظر شما