جلوگیری از تردد اتوبوس ها‌ی مسافربری در محور کرمان - بافت

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۰:۴۸
کد خبر: ۹۵۰۸۴۸
جلوگیری از تردد اتوبوس ها‌ی مسافربری در محور کرمان - بافت
فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در محور کرمان، بافت از تردد اتوبوس‌های مسافربری جلوگیری شده، ولی تردد خودرو‌های سواری و کامیون با احتیاط در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ علی اکبر نصیری، با اشاره به اینکه تردد در محور کرمان – بافت به دلیل کولاک و برف به سختی انجام می‌شود، گفت: در این محور از تردد اتوبوس‌های مسافربری جلوگیری شده، ولی تردد خودرو‌های سواری و کامیون با احتیاط در حال انجام است.

او افزود: در دیگر محور‌ها نیز بارندگی وجود داشت که از حدود چهار بامداد امروز قطع شده و تمامی محور‌ها باز است و تردد انجام می‌شود.

نصیری با بیان اینکه به دلیل لغزندگی جاده‌ها متأسفانه شاهد تصادفاتی در محور‌های استان کرمان بودیم، اظهارداشت: متأسفانه به دلیل واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بردسیر باغین، ۳۱ نفر مجروح شدند و هفت نفر فوت کردند.

او همچنین از تصادف زنجیره‌ای چند وسیله نقلیه در محور بم – کرمان خبر داد و افزود: در این حادثه یک نفرمجروح شد که متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به سردی هوا و یخ زدگی جاده‌ها به خصوص محور‌های کوهستانی، از رانندگان خواست: از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در رانندگی به فاصله طولی بین خودروها، سرعت مجاز توجه داشته باشند.

محور کرمان بافت به علت بارش برف و باران بسته بود که با تلاش راهداران باز و تردد به کندی در این مسیر انجام می‌شود.

 

نظر شما