امتحانات نهایی مطابق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۷:۰۰
کد خبر: ۹۵۰۸۷۱
امتحانات نهایی مطابق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌شود
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان به دلیل برودت هوا، بارش برف و یخ‌زدگی معابر و جاده‌ها در امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه ۹۸ خبر داد و در عین حال تاکید کرد که امتحانات نهایی در این شهرستان‌ها و مناطق، طبق برنامه‌ی قبلی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امید سلاجقه با اشاره به برودت هوا، بارش برف و یخ‌زدگی معابر و جاده‌ها گفت: «مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان شهربابک و همچنین مدارس بخش‌های دهج و جوزم و دهستان خبر این شهرستان در تمام دوره‌های تحصیلی امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه ۹۸ تعطیل است».

وی افزود: «مدارس شهرمس سرچشمه رفسنجان نیز در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است».

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس شهرستان رابر در تمام دوره‌های تحصیلی خبر داد و بیان کرد: «مدارس شهرستان بافت نیز در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است».

وی با اشاره به تعطیلی مدارس شهرستان بردسیر و منطقه‌ی راین در تمام دوره‌های تحصیلی گفت: «مدارس ابتدایی و متوسطه‌ی اول بخش‌های ساردوئیه و جبالبارز شمالی از توابع شهرستان جیرفت نیز تعطیل است».

سلاجقه ادامه داد: «مدارس دهستان دهبکری از توابع شهرستان بم نیز امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه ۹۸ تعطیل است».

وی با بیان این‌که برنامه‌ی امتحانات داخلی مدارس از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید، تاکید کرد: «امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطقی که مدارس آن‌ه امروز به دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل شده‌اند، طبق برنامه‌ی قبلی برگزار خواهد شد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز