سوگواره یاس نبوی در ۷۳ امامزاده کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۳:۳۰
کد خبر: ۹۵۲۴۸۱
سوگواره یاس نبوی در ۷۳ امامزاده کرمان برگزار می‌شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: «هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) سوگواره یاس نبوی به میزبانی ۷۳ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان کرمان برگزار می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام علی جلالی بیان کرد: «هم‌زمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف ویژه‌برنامه‌ی «سوگواره یاس نبوی» از پنجم تا یازدهم بهمن ماه در جوار ۷۳ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان برگزار می‌شود».

وی افزود: «مجالس سخنرانی با محوریت فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) و پرداختن به سبک زندگی و نحوه‌ی رفتار و کردار آن حضرت برگزار می‌شود».

جلالی با بیان این‌که ترویج فضایل، سیره‌ی فاطمی و اقامه‌ی عزای حضرت زهرا (س) یکی از اهداف برگزاری این سوگواره است، اضافه کرد: «برای اجرای برنامه‌های سازمانی بیش از ۴۰ روحانی ثابت و ۶۹ مبلغ دینی اعزامی از قم طی این ایام در اماکن متبرکه مجری طرح حضور دارند».

وی برگزاری همایش بانوان فاطمی با حضور خواهران فعال در حوزه‌ی بسیج و خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی میرداماد را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح بیان کرد و گفت: «به منظور ارتقاء برنامه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار بیشتر مبلغین اعزامی به مناطق جنوبی و محروم استان اعزام می‌شوند».

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان خاطرنشان کرد: «مراسم‌های عزاداری با اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و قرائت زیارت‌نامه فدکیه و خطبه‌ی حضرت زهرا (س) ازجمله ویژه‌برنامه‌های اجرایی اوقاف در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در بقاع متبرکه استان می‌باشد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز