استاندار کرمان:

نتایج بررسی حادثه جان باختگان مراسم تشییع به اطلاع مردم خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲:۱۳
کد خبر: ۹۵۳۱۵۳
نتایج بررسی حادثه جان باختگان مراسم تشییع به اطلاع مردم خواهد رسید
استاندار کرمان به همراه امام جمعه شهرستان های رفسنجان و بردسیر و جمعی ازمسئولان این شهرستان ها به صورت جداگانه به دیدار خانواده‌های جانباختگان حادثه در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری رفته و از آنها دلجویی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی استاندار کرمان به همراه حجت الاسلام و المسلمین عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان و و حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر و جمعی ازمسئولان به دیدار جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری رفته و از آنها دلجویی کردند.

استاندار کرمان در این دیدارها برای جانباختگان این حادثه غفران الهی و علو درجات مسالت کردند و با دلجویی از بازماندگان و مصدومان این حادثه از خداوند متعال برای آنها طلب صبر نمودند.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان عنوان کرد: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سرداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و در نزد خداوند مأجور هستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کمکی نیاز باشد برای خانواده جانباختگان و مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.

فدائی با اشاره به اعتقادات عمیق حاضران در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: پیگیر دریافت مصوبات برای احتساب جانباختگان این حادثه به عنوان شهدا هستیم.

استاندار کرمان همچنین به انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم جهت این حادثه اشاره داشت و گفت: گروه‌های مختلف در حال بررسی موضوع هستند و نتایج به اطلاع مردم می رسد.

استاندار کرمان با آرزوی علو درجات برای جانباختگان این حادثه افزود: انشاء‌الله روح این عزیزان با ائمه اطهار (ع) و سردار شهید قاسم سلیمانی محشور شود.

از شهرستان رفسنجان در مجموع چهار نفر و از بردسیر هم جمعا دو نفر در مراسم فوق به رحمت خدا رفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز