ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

راه اندازی آکادمی داوران جوان، تضمین آینده داوری فوتبال استان است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۳:۳۰
کد خبر: ۹۵۴۳۶۵
راه اندازی آکادمی داوران جوان، تضمین آینده داوری فوتبال استان است
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: راه اندازی آکادمی داوران جوان، تضمین آینده داوری در فوتبال استان پهناور کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی، در حاشیه بازدید از نخستین دوره آموزشی آکادمی داوران جوان فوتبال استان با اشاره به وضعیت رو به رشد داوری استان کرمان در لیگ‌های کشور اظهار داشت: با تلاش‌های کهوری رئیس کمیته داوران استان کرمان و همکارانشان، خوشبختانه شاهد پیشرفت داوری در این استانیم و ما از این وضعیت راضی هستیم و بدین نحو آینده‌ خیلی خوبی را برای داوران استان متصور شدیم.

ریاست هیئت فوتبال استان ادامه داد: با توجه به جلسات آسیب شناسی که با کمیته داوران هیئت و سایر کارشناسان داوری داشتیم یک خلأ در داوری استان احساس کردیم و به این نتیجه رسیدیم داوران جوانی که استعداد داوری دارند و علاقمند هستند و میانگین سنی پایینی دارند را هر ۴۵ روز یا دو ماه یک بار، گرد هم جمع آوریم و تحت تعلیم و آموزش داوی و آمادگی جسمانی قرار دهیم که انشاالله این حرکت بر رشد و توسعه داوری استان آغازی باشد.

دکتر قرایی به شرایط فعلی جامعه گریزی زد و افزود: اگر چه همه چیز تحت تأثیر است، ولی فوتبال نسبت به گذشته هیچ فرقی نکرده و همچنان جایگاه خود را در بین مردم دارد، بر این اساس، باید گفت، آینده‌ی شما تضمنین است.

او تصریح کرد: خوشبختانه از نظر شرایط و ارتباطاتی که با فدراسیون وجود دارد در بهترین وضعیت ممکن هستیم.

دکتر قرایی بیان داشت: حضور آقای عرب آبادی از لیگ یک در لیگ برتر و تصمیم برای استفاده از برخی دیگر از داوران در لیگ یک، نشان دهنده‌ی دیده شدن آنهاست و این شرایط خوبی برای داوران است و حاکی از آن است برای داوران ارزش قائل هستیم.

او از داوران خواست: از فضا و شرایط فعلی نهایت بهره را ببرند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه تنها استانی هستیم که بیشترین رأی را در انتخابات فدراسیون داریم، گفت: این نشان می‌دهد فوتبال در استان کرمان خوب رشد کرده و ظرفیت و پتانسیل خوبی در این حوزه است، طوری که همه، روی استان ما حساب دیگری باز کرده اند.

قرایی خطاب به داوران حاضر در دوره افزود: این، زنده بودن و پویایی فوتبال استان را نشان می‌دهد، پس جا برای رشد و پیشرفت شما فراهم است.

او از برگزاری دوره آموزشی بعدی آکادمی با حضور هدایت‌الله ممبینی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سایر داوران نامی و باتجربه کشور طی اسفندماه امسال خبر داد.

_MG_0484

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز