ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

رسالت متولیان حوزه آموزش برقرای عدالت در این حوزه است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۳:۲۹
کد خبر: ۹۵۴۳۷۸
رسالت متولیان حوزه آموزش برقرای عدالت در این حوزه است
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: رسالت متولیان حوزه آموزش در فوتبال، برقرای عدالت در این حوزه است و باید به گونه‌ای عمل کنند تا تمام استان به یک میزان از کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنند و بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین معارفه دکتر رضا امیرسیف‌الدینی به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان اظهار داشت: آقای دکتر امیرسیف‌الدینی یک چهره دانشگاهی هستند و در واقع انتصاب ایشان به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان، پیوند دانشگاه و فوتبال بود.

وی افزود: فوتبال استان کرمان الان که با دانشگاه پیوند خورده این پتانسیل را دارد در حوزه‌های فنی و آموزشی که نقطه قوت دارد میزبان کنگره‌های ملی و بین‌المللی شود.

دکتر قرایی با بیان این که نگاه ما به آموزش یک نگاهِ کاربردی و مبتنی بر آینده نگری است، تصریح کرد: امروز این تفکرِ «تعامل هیئت فوتبال استان با دانشگاه» فرصت مناسبی است برای جوانان و علاقه‌مندان به حوزه فوتبال که تشنه تعلیم هستند، که از این ظرفیت برای ارتقاء سطح دانش فوتبالی خود در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای من قابل قبول نیست تمامی مربیان و داورانی که دارای مدرک بالایی هستند در مرکز استان و شهرهای برخوردار باشند و شهرهای محروم ما فاقد مربی و داور باشد و به همین دلیل بر برقراری عدالت آموزشی تاکید دارم و از آقای دکتر امیرسیف‌الدینی می‌خواهم با چنین رویکردی به این کمیته ورود کنند.

دکتر قرایی ضمن تجلیل از شخصیت علمی و برجسته دکتر رضا امیرسیف‌الدینی بیان کرد: آقای دکتر سیف‌الدینی که به معنای واقعی استاد فوتبال هستند، هم در بحث‌های تئوری و آکادمیک علمی و هم تجربه فوتبال برای ما یک فرصت هستند و از اینکه پذیرفتند این مسئولیت را، در واقع به ما افتخار دادند و به نظرم رسالتی بردوششان در فوتبال استان قرار داده شد که علم و تجربه شان در حیطه آموزش را در اختیار نسل جوان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز