افزایش حقوق برخی دستگا‌ه‌های استان قانونی نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۵:۱۹
کد خبر: ۹۵۵۲۶۰
افزایش حقوق برخی دستگا‌ه‌های استان قانونی نیست
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان یکی از مشکلات بودجه هزینه‌ای در استان را افزایش خقوق غیرقانونی بعضی دستگاه‌ها بیان کرد و گفت که این افزایش حقوق قابل قبول نیست و کار باید براساس قانون انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان بیان کرد: «۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای استان بوده که ۴۷۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است».

وی با بیان این‌که حقوق دی‌ماه کارکنان اداری استان پرداخت شده است گفت: «در بعضی دستگاه‌ها افزایش حقوق داریم که قابل قبول نیست و باید براساس قانون این کار انجام شود و مغایرتی نداشته باشیم».

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اعتبارات تملک دارایی استان را هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: «از این مبلغ تاکنون ۷۴۳ میلیارد و ۶۱۰ میلون تومان آن تخصیص داده شده است».

وی با بیان این‌که از بیش از پنج میلیارد تومان اسناد خزانه تخصیص داده شده تنها ۱۴۲ میلیون تومان آن جذب شده است، یادآور شد: «دستگاه‌های اجرایی استان تنها موفق به جذب ۲۸ درصد این اسناد شده‌اند».

رودری با بیان این‌که ۴۹۳٫۱ میلیارد تومان مازاد درآمد در استان کرمان داشتیم گفت: «مکاتبات لازم انجام شده که این مبلغ به استان کرمان بازپرداخت و در استان هزینه شود».

وی با اشاره به بند «واو» تبصره‌ی پنج در مورد اسناد تسویه بیان کرد: «بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان تعهدات دستگاه‌ها به پیمانکاران بوده است که ۷۶ میلیارد تومان آن در جلسه‌ی قبل جمع‌بندی شده است».

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: «از مجموع ۳۰ میلیارد تومان اسناد تسویه استانی ۱۷ میلیارد تومان عملکرد استان در این حوزه بوده است که هنوز فاصله‌ی زیادی داریم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز