مدیرکل راه آهن استان کرمان:

در ۹ ماهه ابتدای امسال اداره کل راه آهن کرمان، بیش از هفت هزار مسافر را جابه جا کرده است

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۷:۵۶
کد خبر: ۹۵۶۱۵۳
در ۹ ماهه ابتدای امسال اداره کل راه آهن کرمان، بیش از هفت هزار مسافر را جابه جا کرده است
مدیرکل راه آهن کرمان گفت: با توجه به استقبال مسافران در استفاده از خطوط ریلی برا‌ی سفر، در ۹ ماهه امسال اداره کل راه آهن کرمان، بیش از هفت هزار مسافر را جابه جا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید ارجونی، در این خصوص اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۳۸۶ هزار و ۲۸۸ مسافر وارد استان شده است که ۴۰۰ هزار و ۱۰۹ مسافر به سایر استان‌های کشور سفر کرده اند.

او بیان کرد: در ۹ ماهه امسال نیز پنج هزارو ۴۰۰ دستگاه ماشین با قطار مسافری حمل شده است.

ارجونی از بارگیری بیش از یک میلیون تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها طی ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: در ۹ ماه گذشته پارسال قریب به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن مواد معدنی، گندم، سیمان، کنستانتره و خودرو در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل راه آهن کرمان تصریح کرد: طی این مدت، ۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۳۶۰ تن سنگ آهن، سیمان، کنستانتره، گندله و زغالسنگ ازکارخانه زغالشویی زرند، فولاد بوتیا، سیریز وجلال آباد به مقاصد اصفهان، بندرعباس و زاهدان بارگیری شد.

ارجونی بیان کرد: در ۹ ماهه امسال، مقدار ۲۳۹ هزار و ۸۹ تن محموله از قبیل زغالسنگ، کنستانتره، گندم، خودروو دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

او با اشاره به قطار‌های مسافری کرمان گفت: قطار‌های ثابت و روزانه کرمان به مقاصد مشهد و تهران در یک روز سه قطار و در یک روز دو قطار است که به صورت میانگین هر روز دو و نیم قطار از کرمان به مقصد مشهد و تهران و بالعکس در حرکت است.

ارجونی با اشاره به قطار‌های مسافری عبوری در راه آهن کرمان افزود: روزانه قطار عبوری زاهدان به تهران و بالعکس و در هر هفته یکروز قطار زاهدان به اصفهان از جمله قطار‌های عبوری این اداره کل می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز