مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان:

همایش ناظم‌الاطباء کرمانی خرداد ۹۹ برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۵۶۵۹۸
همایش ناظم‌الاطباء کرمانی خرداد ۹۹ برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همایش ناظم‌الاطبا که در پی شهادت سپهبد سلیمانی و برگزاری آیین تشییع ایشان در کرمان، لغو شده بود قرار است هفتم خرداد ماه سال آینده برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سپهبد سلیمانی بیان کرد: «از سوی دبیرخانه‌ی انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان زمان برگزاری همایش ناظم‌الاطباء کرمانی اعلام شد».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: «قرار بود این همایش چهاردهم دی‌ماه ۱۳۹۸ و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح ملی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود».

وی ادامه داد: «در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان‌شان و از آنجا که جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان خواستار شرکت در آیین تشییع این سردار بزرگ بودند، برگزاری این همایش لغو شد».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این‌که مرحوم علی‌اکبرخان نفیسی معروف به ناظم‌الاطباء از بزرگ‌ترین مفاخر کرمان است گفت: «براساس گزارش دبیرخانه‌ی انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان، همایش ناظم‌الاطباء کرمانی سال آینده برگزار می‌شود».

وی با اشاره به اعلام دبیرخانه انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان بیان کرد: «اعضای کمیته علمی این انجمن پس از بحث و تبادل نظر در جلسه‌ی اخیر خود، تصمیم گرفتند که همایش مذکور هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود».

 

 

 

نظر شما