معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان:

هیجانات انتخاباتی کاندیداها را از مدار قانون خارج نکند

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۰:۳۸
کد خبر: ۹۵۶۶۳۳
هیجانات انتخاباتی کاندیداها را از مدار قانون خارج نکند
سرپرست معاونت پیشگیری و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: روند برگزاری انتخابات در استان کرمان به خوبی در جریان است و از کاندیداها می‌خواهیم تا اجازه ندهند هیجانات انتخاباتی آن‌ها را از مدار قانون خارج کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدباقر اسلامی در نشست توجیهی و آموزشی داوطلبان یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و روسای ستادهای تبلیغات انتخاباتی آن‌ها گفت: «اگرچه هر فرد که برای حضور در انتخابات کاندید می‌شود، از مباحث قانونی این حوزه مطلع است اما هیجانات انتخاباتی ممکن است موجب خروج کاندیداها از مدار قانون شود که باید از این امر پیشگیری شود».

سرپرست معاونت پیشگیری و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کرمان افزود: «خروج کاندیداها از مدار قانون موجب می‌شود که آزادی‌های قانونی آن‌ها خدشه‌دار شود و در این راستا باید نظارت‌های لازم نیز انجام شود».

وی خاطرنشان کرد: «یکی از وظایف دبیرخانه پیشگیری از وقوع جرایم برحسب دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ابلاغی از سوی قوه قضائیه، برگزاری نشست با کاندیداهای تایید صلاحیت شده و روسای ستادهای تبلیغاتی آن‌ها است تا موارد قانونی حوزه‌های مرتبط به کاندیداها مطرح شود و در جریان فعالیت‌های قانونی انتخاباتی قرار گیرند».

اسلامی خاطرنشان کرد: «بر اساس گزارشات رسیده، روند برگزاری انتخابات در استان کرمان به خوبی در جریان است و تاکنون هیچ مشکل خاصی در این حوزه مطرح نشده است».

 

نظر شما