معاون پارلمانی رئیس جمهور در کرمان:

شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۹۱۸
شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است
معاون پارلمانی رئیس جمهور در جوار مزار شهید قاسم سلیمانی، سردار دلها را نماد مبارزه با تروریسم توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با استقبال دکتر فدائی استاندار کرمان، دکتر موسوی معاون عمرانی استاندار، خانم حسینی مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان به منظور افتتاح چند پروژه در شهرستان‌های زرند و کوهبنان وارد کرمان شد.

وی هدف از این سفر را علاوه بر افتتاح پروژه‌های دهه فجر، تبیین سیاست‌های عمومی دولت و تقویت ارتباط دولت با مردم عنوان کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور و هیئت همراه همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، به زیارت قبر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری رفت و به مقام والای آنها ادای احترام کردند.

دکتر امیری پس از قرائت فاتحه بر مزار شهید سلیمانی، ایشان را نماد مبارزه با تروریسم توصیف کرد و افزود: کرامت ذاتی انسان‌ها برای شهید قاسم سلیمانی، اهمیت به سزایی داشت و وظیفه اخلاقی و انسانی است که به ایشان عرض احترام و تعظیم کنیم.

وی برگزاری بزرگترین تشییع جنازه در عراق و شهرهای مختلف ایران برای سردار شهید سلیمانی را نشان از بزرگی شخصیت سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: شهادت سردار سلیمانی معادلات منطقه و بین‌الملل را تغییر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی را می توان نماد مبارزه با تروریسم در سطح منطقه و بین الملل نام برد، کسی که چهل سال عمر خویش را در سنگرهای مختلف برای آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی گذراند.

دکتر امیری گفت: شهید سلیمانی برای صلح می‌جنگید و شهادت ایشان ضایعه بزرگی برای کشور و منطقه و همه انسان‌های آزاده دنیا است و به عنوان انسانی نمونه و الگو برای آینده باید از ایشان گفته شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات سه رکن مردم، مجری و ناظر دارد و دولت در انتخابات مجری بی‌طرف خواهد بود.

وی افزود: دولت به دنبال این است که انتخابات پرشکوه برگزار شود که همه سلایق و گروه‌های سیاسی مشارکت حداکثری داشته و نامزدی در این انتخابات داشته باشند.

امیری افزود: امیدواریم دوم اسفند ماه مردم ما با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی اضافه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز