پیام مشترک نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کل دادگستری استان به مناسبت ۱۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۰:۵۱
کد خبر: ۹۵۷۹۳۰
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کل دادگستری استان به مناسبت ۱۲ بهمن
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، دکتر محمد جواد فدائی استاندار کرمان، دکتر حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و دکتر یداله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت ۱۲بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 12بهمن ماه، برای ملت ایران، یادآور بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن؛ فروریختن ابهت پوشالی طاغوت و تحقق وعده های الهی است. این روز تاریخی، شروع دوره جدیدی در تاریخ جهان بود و آثار آن همچنان ادامه دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی ایران سرمشق ملت های آزاده برای رهایی از استبداد و استعمار و سرآغاز بیداری اسلامی در جهان شد.

در چنین روزی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی مردم بپا خاسته به خاک لاله‌گون وطن بازگشت و انقلاب اسلامی در وصال امت و امام اوج گرفت و امواج انقلاب اسلامی عرصه میهن را درنوردید و کاخ ستم‌شاهی را به لرزه درآورد و نظام پادشاهی 2500 ساله را ویران نمود.

12 بهمن ماه آغازگر انقلاب در جهان بی روح شد تا هیمنه پوشالی استکبار را با امواج تظلم خواهی و عدالت طلبی مظلومان و رنج کشیدگان به زیر کشد و الگویی از مقاومت را از طریق سرداران و فرزندان بی ادعای روح الله، امام امت، در کشورهای منطقه و جهان به نمایش بگذارد که نتایج آن اکنون در بین آزادی خواهان عراق، افغانستان، سوریه، یمن، لبنان و دیگر کشورها خواب را از چشمان آمریکای جنایتکار و ایادی آن ربوده است.

اکنون مردم ایران و بویژه دیار کریمان در شرایطی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند که آرمان مجاهدان و شهیدان تاریخ در قامت خون سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جوششی دوباره در روح این انقلاب دمیده است و صبح پیروزی بیش از هر زمان دیگری نوید روزهای روشن را برای الگوشدن انقلاب اسلامی در دیگر کشورها برای دستیابی به عزت، استقلال و آزادگی آن ملتها می دهد.

ما با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به میهن اسلامی، امیدواریم در پرتو ایستادگی و همراهی ملت ایران، مبتنی بر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل گردد. همچنین از مردم انقلابی و آگاه استان کرمان دعوت می شود با شرکت در آیین گرامیداشت 12 بهمن ماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان و دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر، شکوه و عزت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

 

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

 

محمد جواد فدائی

استاندار کرمان

 

حسین امیری خامکانی

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

 

یداله موحد

رئیس کل دادگستری استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز