معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

۱۱ میلیون پاکت شیر در مدارس استان کرمان / هدف آموزش و پرورش توزیع شیر با کیفیت برای دانش‌آموزان

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۴:۲۴
کد خبر: ۹۵۹۰۹۶
۱۱ میلیون پاکت شیر در مدارس استان کرمان / هدف آموزش و پرورش توزیع شیر با کیفیت برای دانش‌آموزان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: قریب به یازده میلیون پاکت شیر با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری در مدارس استان کرمان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید قوام رضا میرحسینی در کمیته استانی شیر مدارس استان کرمان با حضور احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه توزیع شیر در ۸ استان محروم کشور با مصوبه ابلاغی از سوی دفتر ریاست جمهوری به وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود، گفت: توزیع شیر در استان کرمان در گروه‌های هدف دانش‌آموزان و کارکنان شاغل در دوره ابتدایی دولتی و غیردولتی و متوسطه دوره اول دولتی و غیردولتی و مدارس شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی و همچنین پیش دبستانی‌های ضمیمه همزمان مدارس ابتدایی دولتی استان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ترویج فرهنگ مصرف شیر در بین دانش‌آموزان و ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان و همچنین تامین میان وعده مناسب غذایی برای دانش‌آموزان از اهداف اصلی برنامه شیر مدارس است، افزود: سلامت جسمی دانش‌آموزان و همچنین موارد بهداشتی شیر مدارس باید توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین اداره کل استاندارد استان و دستگاه‌های عضو کارگروه شیر مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سید قوام رضا میرحسینی با بیان اینکه توزیع شیر مدارس در این مرحله در مناطق جنوب استان مدنظر آموزش و پرورش استان کرمان است، بیان کرد: هدف آموزش و پرورش توزیع شیر با کیفیت برای دانش‌آموزان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان بر نظارت جدی بر کیفیت شیر در مدارس استان تاکید کرد و گفت: بیش از ۱۱ میلیون پاکت شیر با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در مدارس استان کرمان در سال تحصیلی جاری توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ارسالی باید ۶۰ نوبت شیر در مدارس استان توزیع شود که در این مرحله با اعتبار موجود قریب به ۲۲ نوبت توزیع خواهد شد، عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس سراسر استان از شیر مدارس استفاده می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز