پاریزی عنوان کرد:

برگزاری ۸۵۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در استان کرمان به مناسبت دهه فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۶:۱۸
کد خبر: ۹۵۹۱۲۷
برگزاری ۸۵۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در استان کرمان به مناسبت دهه فجر
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری 850 برنامه فرهنگی ـ ورزشی طی ایام الله دهه مبارک فجر جاری خبر داد و گفت: بیش از 50 هزار نفر در سطح استان در این برنامه ها درگیر می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در نشست روسا و اعضای کارگروه‌های این ستاد که با حضور فدایی استاندار کرمان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در کارگروه ورزش و جوانان که یکی از کارگروه های زیرمجموعه ستاد دهه فجر استان کرمان است،850 برنامه فرهنگی ـ ورزشی و حوزه جوانان در سطح استان برنامه ریزی شده است.

او افزود: تا به امروز 7 جلسه از این کارگروه در محل این اداره کل برگزار شده است و تلاش کرده ایم با برگزاری برنامه های شاخص به ویژه با حضور مسئولان بتوانیم کیفیت برنامه ها را مطلوب تر داشته باشیم.

پاریزی برگزاری 300 مسابقه در لیگ های مختلف کشوری و قهرمانی استان، 400 همایش همگانی و فرهنگی ـ ورزشی در قالب ورزش های همگانی (کوهپیمایی، دوی عمومی، صبحگاهی، دوچرخه سواری، زورخانه ای و برگزاری دوره های آموزشی) و 150 برنامه به صورت اختصاصی در حوزه جوانان (آموزش های مهارتی، نشست ها و گفتمان های مشورتی و ...) را از جمله برنامه های این اداره کل طی ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

او تصریح کرد: یکی از 7 کارگروهی که برگزار شده، با حضور انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیئت های ورزشی برگزار و تأکید شد برنامه ها کیفیت لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برآورد ریالی برای برگزاری این 815 برنامه ها را حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد.

پاریزی همایش "جوان و انقلاب" را یکی از برنامه های شاخص حوزه جوانان ذکر کرد و بیان داشت: این برنامه با حضور معاون وزیر در کرمان انجام می شود.

او اجتماع بزرگ ورزش و جوانان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا به ویژه سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" را یکی دیگر از برنامه های شاخص این اداره کل دانست و گفت: این برنامه 24 بهمن ماه در کرمان برگزار می شود و با هماهنگی های صورت گرفته احتمالاً پخش زنده ی تلویزیونی از شبکه سوم سیما و شبکه ورزش هم داشته باشد.

پاریزی افزود: در حوزه پروژه های عمرانی نیز 20 پروژه ورزشی را در سطح استان قابل افتتاح داریم که با افتتاح این پروژه ها 21 هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می شود.

او تصریح کرد: با جمع این 21 هزار متر در سال 98، با افتتاح 48 پروژه عمرانی جمعاً 88 هزار متر افزایش سرانه فضای ورزشی را در استان داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: هم اکنون دومین استان کشور به لحاظ تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه ی فجر در حوزه ورزش و جوانان هستیم.

پاریزی از برپایی یک نمایشگاه با عنوان "ورزش و نشاط خانوادگی" در راستای معرفی رشته های ورزشی جدید و سنجش سلامت افراد، به مدت 5 روز در مسیر اداره کل ورزش و جوانان استان تا مجموعه ورزشی امام علی (ع) خبر داد.

او به حوزه ورزش کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه، افتتاح ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر ویژه کارکنان دولت، یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را داشتیم.

پاریزی افزود: هزار و 660 نفر از کارکنان ادارات از 58 ارگان، نهاد و اداره در این دوره از مسابقات شرکت کردند که 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشتیم.

او از همه ی اداراتی که در این رقابت ها شرکت کردند و اهتمامی که مدیران کل این ادارات برای حضور در این مسابقات داشتند، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز