مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر:

استان کرمان، ظرفیت بالایی در فوتبال دارد/تیم فوتبال گل‌گهر در بازی های آینده بازی بهتر، معقول‌تر و قوی‌تری را ارائه می‌دهد

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۴:۰۵
کد خبر: ۹۶۰۸۷۲
استان کرمان، ظرفیت بالایی در فوتبال دارد/تیم فوتبال گل‌گهر در بازی های آینده بازی بهتر، معقول‌تر و قوی‌تری را ارائه می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: طی ۱۰ سال گذشته از استان کرمان سه تیم به لیگ برتر آمده که نشان دهنده ظرفیت های بالای فوتبال استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید جلالی در نشست با اصحاب رسانه افزود: از نظر تاکتیکی وضعیت دفاعی تیم را بهبود بخشیدیم و در گل های خورده در جدول رده بندی در رتبه ششم قرار داریم و در نیم فصل با هزینه ای معقول ۶ بازیکن به ترکیب تیم اضافه کردیم که اکنون وضعیت تیم بهبود یافته است.

وی اظهار داشت: با فعالیت بیشتر و استفاده از امکانات باشگاه سطح امیدواری تیم را بسیار افزایش دادیم که نشان می دهد در مسیر خوبی وارد شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم فوتبال گل گهر در بازی های آینده بازی بهتر، معقول تر و قوی تری را ارائه می دهد که با همکاری و مشارکت بازیکنان، کادر فنی و افراد تاثیرگذار در فوتبال شهر چالش ها را رفع می کنیم.

وی ادامه داد: رفع موقت چالش ها تضمینی برای آینده نیست مگر اینکه اقدامات غنی تری برای تیم گل گهر سیرجان انجام شود.

جلالی تصریح کرد: فضای تیم فوتبال گل گهر سیرجان در زمانی که به این تیم آمدم، نا امیدانه بود و درصد بالایی از بازیکنان به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار نبودند و وضعیت تمرین و اسکان، گروه پزشکی، آنالیزور و روانشناس نامناسب بود که برای آنان چاره جویی کردیم.

وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته از استان کرمان سه تیم به لیگ برتر آمده که نشان دهنده ظرفیت های استان کرمان است و باقی نماندن این تیم ها در لیگ برتر جای کارشناسی دارد اما مشکلات این تیم ها مشترک بوده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه صعود به لیگ برتر کاری بسیار بزرگ محسوب می شود و باقی ماندن در این لیگ کاری بزرگ تر است بیان داشت: پرداختن به این موضوع که نداشتن ثبات تیم های استان کرمانی در لیگ برتر به ورزش این استان کمک می کند.

وی اضافه کرد: برخی مشکلات می تواند سال ها ما را از موفقیت بازدارد لذا ابتدا باید بدانیم در لیگ برتر در چه سطحی رقابت می کنیم و تیم های دیگر چه کردند که سال ها در لیگ برتر باقی مانده اند؟

جلالی افزود: با وجود پشتوانه قوی تیم فوتبال گل گهر همچنان نیازمند دیدگاه کارشناسی و آموزش های حرفه ای به خصوص در حوزه نیروی انسانی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز