کارت یا حساب بانکی خود را اجاره ندهید

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۳:۵۴
کد خبر: ۹۶۱۳۸۲
کارت یا حساب بانکی خود را اجاره ندهید
رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به مشکلات و خطرات ناشی از اجاره دادن کارت بانکی، شماره حساب و درگاه‌های بانکی از سوی مجرمان سایبری به شهروندان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ امین یادگارنژاد در این خصوص گفت: «شهروندان نباید به هیچ عنوان کارت بانکی، شماره حساب و یا درگاه بانکی خود را به دیگران اجاره دهند».

وی توضیح داد: «اخیرا برخی افراد در مواجهه با آگهی کاریابی در فضای مجازی با عنوان «با اجاره دادن کارت بانکی خود، ماهیانه ۲۰ میلیون ریال دریافت نمایید»؛ حساب‌های بانکی خود را در ازای دریافت مبلغی معین به صورت ماهیانه و بدون توجه به عواقب آن در اختیار فرد آگهی‌دهنده قرار می‌دهند».

رئیس پلیس فتا استان کرمان افزود: «با توجه به این‌که ارتباط بین فرد آگهی‌دهنده و قربانی در فضای مجازی بوده و هیچ نشانی از کلاهبردار وجود ندارد، لذا تمامی عواقب و جرم‌های انجام شده با حساب‌های اجاره‌ای متوجه صاحب حساب می‌باشد از این‌رو به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، پیشنهاد اجاره‌ی حساب یا کارت بانکی را با هیچ مبلغی نپذیرند تا از عواقب جدی ناشی از فعالیت‌های خلاف قانونی که از طریق حساب‌ها یا کارت‌های بانکی اجاره‌ای انجام می‌شود در امان باشند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز