امام جمعه کرمان:

وحدت و مقاومت پیام اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن است

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۰:۱۶
کد خبر: ۹۶۱۳۸۶
وحدت و مقاومت پیام اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان وحدت‌بخشی، همدلی، همراهی، مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌های نظام و انقلاب را پیام‌های اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد و گفت: «به تصویر کشاندن زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی از دیگر ویژگی‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان این‌که انتخابات مجلس شورای اسلامی آزمونی برای ملت رشید و فهیم است، بیان کرد: «مجلس اثرگذار پشتوانه‌ی قوی می‌خواهد و حضور گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای این مهم را تحقق می‌بخشد».

وی با بیان این‌که هرکس دل به ایرانی و اسلامیت نظام دوخته است؛ باید در پای صندوق‌های رای با انتخاب اصلح حاضر شود افزود: «مردم به انسان‌های شایسته، مفید، موثر و فعال در مجلس شورای اسلامی نیاز دارند و نماینده‌ای باید به مجلس راه یابد که تشنه‌ی خدمت باشد؛ نه شیفته‌ی قدرت».

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان این‌که انتخابات مجریان خدومی دارد و در راس آن شورای نگهبان است اضافه کرد: «با کمال تاسف بعضی زمزمه‌ها برعلیه شورای نگهبان همانند همه انتخاب‌های قبل آغاز شده و شورای نگهبان محکم ایستاده است تا ناصالحان و نامحرمان وارد رکنی از نظام نشوند».

وی ادامه داد: «تضعیف شورای نگهبان؛ تضعیف مجلس است کسانی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند؛ می‌خواهند با فشار کاری کنند تا شورای نگهبان از آرمان‌ها و ماموریت‌های خود دست بردارد و راه را برای نامحرمانان و نااهلان باز کند».

علیدادی‌سلیمانی با بیان این‌که شورای نگهبان متشکل از فقهای عادلی است که وظیفه دارند از اسلامیت نظام و آرای مردم دفاع کنند گفت: «هر تضعیفی و هر خبطی در راستای وظایف شورای نگهبان خواسته یا ناخواسته کمک به دشمن و جبهه‌ی مخالف است و باید مواظب باشیم که شورای نگهبان تضعیف نشود».

امام جمعه کرمان در ادامه وحدت بخشی، همدلی، همراهی، مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌های نظام و انقلاب را ازجمله پیام‌های اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد.

وی به تصویر کشاندن زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی را از دیگر ویژگی‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد و افزود: «انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است».

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بازیافت عزت دینی و غرور ملی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: «قبل از پیروزی انقلاب دشمن غرور ملی و عزت دینی ما را مورد تهاجم قرار داده بود و در طول تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی ایران دارای غرور ملی است وهمه روی آن حساب باز می‌کنند».

وی ایجاد حکومت، انقلاب اسلامی، تحول انسان و بسترسازی برای نشان دادن جوهره‌ی انسان‌های والا، پیشرفت کشور با استقلال تمام بدون وابستگی به شرق و غرب را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: «در عرصه‌های بین‌المللی و در حوزه‌ی رقابتی با دنیا جایگاه ما جایگاه متفاوتی نسبت به قبل از انقلاب است».

 

نظر شما