نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای در نوروز ۹۹ تشدید می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۴:۴۸
کد خبر: ۹۶۱۴۰۶
نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای در نوروز ۹۹ تشدید می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای با هدف افزایش ایمنی سفر‌های ناوگان با تعامل مشترک راهداری و پلیس با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید علی حاج سیدعلیخانی اظهارداشت: براساس توافق به عمل آمده بین سازمان متبوع و پلیس‌راه در راستای کنترل مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اجرای چهاربند با موضوع ایمنی سفر‌های اتوبوسی با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه کنترل مضاعف سیستمی و فیزیکی راننده و ناوگان در مقابل تمام پاسگاه‌ها توسط پلیس‌راه در ساعات ۲۲ تا ۷ صبح، موضوع ماده اول این توافق است، افزود: براساس موضوع بند ۲ این توافق، تشدید نظارت‌های میدانی در پایانه‌های مسافربری و در طول مسیر با ایجاد تیم مشترک پلیس‌راه راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعمال می‌شود.

حاج سیدعلیخانی تصریح کرد: اجرای طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری با اولویت تست اعتیاد به صورت مشترک توسط پلیس‌راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، موضوع بند سوم توافق به عمل آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اظهار کرد: براساس بند ۴ توافق یاد شده، به موارد گزارش موردی تخلفات حمل و نقلی رانندگان و ناوگان مسافربری و باری منعکس شده از سوی عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توسط پلیس‌راه رسیدگی می‌شود.

حاج سیدعلیخانی اظهارداشت: این توافقنامه یکی از مجموعه اقدامات کوتاه‌مدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در راستای نظارت بر رفتار رانندگان اتوبوس و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای هموطنان اتخاذ شده است و برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت اثربخشی تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است که متعاقب اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز