مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

سهم ۴۰ درصدی بانوان از ورزش کرمان

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۰:۵۵
کد خبر: ۹۶۱۴۵۸
سهم ۴۰ درصدی بانوان از ورزش کرمان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از وجود بیش از ۱۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۰ درصد از آن‌ها بانوان‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در دومین همایش بزرگ بانوان رزمی کار کرمان تصریح کرد: قطعا سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان این است تا به جامعه ۵۰ درصدی هدفمان در حوزه ورزش بانوان برسیم.

وی افزود: این اتفاق در سال آینده قطعا با توجه ویژه‌ای که به ورزش بانوان می‌شود و اماکن اختصاصی که در اختیار بانوان قرار می‌گیرد، خواهد افتاد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شاهد رشد کمی و کیفی ورزش بانوان در سطح استان کرمان باشیم.

او به درخشش بانوان کرمانی در عرصه‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و بیان داشت: امروز بانوان کرمانی موفق به کسب سهمیه‌هایی در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک شدند که نشان از توانایی بانوان ورزشکار استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما در اردو‌های تیم ملی نفرات بسیار زیادی دعوت شده داشتیم و اعضای رشته‌های مختلف تیم ملی از بانوان کرمانی هستند که واقعا جای تقدیر دارد از کسانی که در این حوزه به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و نظام‌مند فعالیت می‌کنند.

پاریزی افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای گسترش ورزش بانوان داریم و اعتقاد داریم ورزش بانوان در استان هم از لحاظ کمی و هم کیفی و هم حوزه قهرمانی می‌تواند قوی‌تر از ورزش آقایان عمل کند.

برپایه این گزارش؛ پاریزی از افتتاح دو پروژه ورزشی در بردسیر با حضور خانم فرهادی زاد خبر داد و افزود: طی ایام الله دهه مبارک فجر، ۲۰ طرح ورزشی با هزینه کرد ۲۲ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح می‌شوند که با افتتاح این طرح‌ها ۲۱ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز