استاندار کرمان در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس:

فرمانداران مسئول شرعی و قانونی برگزاری انتخابات سالم هستند/رعایت نکات اخلاقی انتخابات از سوی کاندیداها و هواداران

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵:۰۴
کد خبر: ۹۶۲۳۶۹
استاندار کرمان گفت: به فرمانداران تاکید کرده‌ایم که مسئول شرعی و قانونی برگزاری انتخابات سالم هستند و در این راه باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل تالار برق شهر کرمان، رعایت نکات اخلاقی انتخابات را از سوی کاندیداها و هواداران مورد تاکید قرار داد و آزادی مردم، رعایت اخلاق، اخلاص، جلوگیری از تفرقه و نزاع و صحت و سلامت را از نکات مهم انتخابات برشمرد و افزود: بخشی از تحقق این اصول مرتبط با مجریان انتخابات است که جلسات متعددی در این رابطه طی ماه‌های گذشته برگزار شده است.

وی بیان کرد: به فرمانداران تاکید کرده‌ایم که مسئول شرعی و قانونی برگزاری انتخابات سالم هستند و در این راه باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار کرمان به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اصول انتخابات اشاره داشت و اضافه کرد: آزادی مردم در انتخابات امر مورد تاکید است، مردم باید آزادانه در انتخابات شرکت کرده، تصمیم بگیرند و رای دهند و ناخواسته به نحوی عمل نکنیم که مردم احساس کنند آزاد نیستند و از روی اجبار و اکراه رای دهند.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره)، اسلام‌خواهی، استقلال، آزادی و نبودن تحت سلطه شرق و غرب را از موارد مورد اهمیت در انتخابات عنوان کرده‌اند.

دکتر فدائی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز، همبستگی و انسجام را نتیجه انتخابات بیان کرده‌اند و خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری را سه اصل مهم مرتبط با انتخابات می‌دانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز