مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمان عنوان کرد:

آغاز ثبت نام عتبات عالیات از امروز در استان کرمان

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۰:۰۱
کد خبر: ۹۶۲۴۸۹
آغاز ثبت نام عتبات عالیات از امروز در استان کرمان
مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: ثبت نام گروه‌های نوروزی عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود عرب نژاد با بیان اینکه بعد از درگیری و اتفاقات در عراق بار دیگر شورای امنیت ملی کشور تصمیم به از سرگیری سفر‌های عتبات عالیات گرفت، اظهار داشت: ثبت نام زائران عتبات عالیات به صورت زمینی از امروز در سراسر استان کرمان آغاز شده است و در صورت استقبال، اعزام‌ها از ۲۶ بهمن از مرز مهران صورت می‌گیرد.

او افزود: اعزام گروه‌های نوروزی زائران عتبات عالیات به صورت هوایی نیز از ۲۴ اسفند آغاز و تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد.

عرب نژاد با بیان اینکه افراد برای ثبت نام می‌توانند به دفاتر زیارتی یا سامانه عتبات عالیات مراجعه کنند، بیان داشت: در صورت استقبال فراوان افراد از اعزام‌های هوایی، قرعه کشی صورت و براساس آن زائران اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت زائران استان کرمان به استقبال افراد بستگی دارد، اظهار کرد: قبل از ایجاد مشکلات در عراق، اعزام‌های هوایی از طریق یک بار پرواز در هفته صورت می‌گرفت و پیگیر بودیم پرواز‌ها به هفته‌ای دو بار برسد که در صورت استقبال زیاد زائران از پرواز هوایی برای ایام عید، تعداد پرواز‌ها به دو بار در هفته افزایش می‌یابد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تعداد و وضعیت کاروان ها، بعد از ثبت نام زائران مشخص می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز