کارمند اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به قتل رسید

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۶:۲۵
کد خبر: ۹۶۳۴۷۷
کارمند اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به قتل رسید
یکی از مراجعه‌کنندگان به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با ضربات چاقو، رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادهای این اداره کل را به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان در این‌باره گفت: «آقای «محمدحسین گل‌رسان‌کرمانی» با ضربات چاقوی یکی از مراجعه‌کنندگان کشته شد. ایشان یکی از کارمندان موجه و آرام این سازمان بود و پشت میز کار خود نشسته بود که ضارب با چاقو وی را به قتل می‌رساند».

محمد زنگی‌آبادی، افزود: «ضارب ظاهرا مسئول یک شرکت راه‌سازی بوده که واحد نظارت و بازرسی به این شرکت اعلام کرده بود که براساس قراردادهای منعقد شده، کارها به درستی انجام نشده و استانداردها رعایت نشده است و آقای گل‌رسان نیز که رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادها این اداره کل بود، به ضارب اعلام می‌کند که روند اجرای کار خود را اصلاح کند. قاتل امروز صبح در حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به اداره کل مراجعه می‌کند و با کارد بزرگی به آقای گل‌رسان که در حال کار کردن بود حمله و کارد را در قلب همکار ما فرو می‌کند».

وی ادامه داد: «قاتل پس از این اقدام به فرار می‌کند که توسط نگهبانان این مجموعه در محوطه اداره کل دستگیر و تحویل نیروهای انتظامی می‌شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز