نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

باید فردی از جنس شهید سلیمانی را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۳:۱۴
کد خبر: ۹۶۴۳۱۰
باید فردی از جنس شهید سلیمانی را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم
امام جمعه کرمان گفت: در حالی که در اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان افتخار استان قرار داریم باید فردی از جنس ایشان برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازکرمان؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه این هفته شهر کرمان اظهار داشت: افراد معرفی شده توسط شورای نگهبان صلاحیت‌های لازم را برای کاندید شدن در انتخابات دارند، اما تشخیص میزان این صلاحیت‌ها بر عهده خود مردم است لذا ضرورت دارد مردم استان کرمان زادگاه سردار سلیمانی، ویژگی‌های این شهید را در انتخاب اصلح مورد توجه قرار دهند.

او با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سپهبد شهید سلیمانی حضور در میدان و بی توجهی به میز کار و شاخصه دیگر برای انتخاب اصلح فعالیت صادقانه و بی منت و بی ادعا به شمار می‌رود اظهار داشت: پرکاری در راستای اطاعت از رهبری که می‌تواند در انتخاب اصلح مفید واقع شود و سپهبد شهید سلیمانی تمامی انرژی خود را صرف خدمت به توده‌های مردم کرد لذا صرفاً با نگاه‌های جناحی به افراد رای ندهید و به معیار‌های اصلح توجه کنید.

امام جمعه کرمان ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دارای اخلاص و اخلاق، اهل معامله با خدا، خود را بدهکار انقلاب و اسلام بدانند و در صحنه عملیات در مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری فرماندهی نظامی رشد می‌کند که به تمامی این معیار‌ها توجه می‌کند و تحول در جهان اسلام به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز شهادت و دیانت، انقلابی بودن با مهر تایید، ولی فقیه، اعتقاد به نصرت الهی به ویژه در صحنه‌های بین المللی، توجه به مسائل اصلی کشور، دشمن شناسی قوی و حفظ اتحاد و همدلی جامعه اسلامی بودند که در انتخاب اصلح برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و صحنه قانون گذاری به آن نیازمندیم.

او بیان داشت: تبلیغات انتخابات آغاز شده و افرادی با ایثارگری به عرصه نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شدند و در این انتخابات ۲ مساله مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار با اهمیت است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: وظیفه الهی اقتضا می‌کند که در انتخابات حضور داشته باشیم و امت اسلامی نسبت به کشور و سرنوشت آن وظیفه‌ای دارند که یکی از مهمترین توجهات مشارکت در انتخابات است که باید علاوه بر مشارکت فعال، افرادی مناسب را انتخاب کنیم.

او با بیان اینکه وظیفه انسانی و انقلابی ما ایجاب می‌کند که در انتخابات پیش رو مشارکت کنیم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به منزله تقویت نظام و انقلاب اسلامی است و مجلس قوی می‌تواند با تصویب قوانین پیشرو به معیشت و مشکلات مردم خدمت کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت قیام خونین مردم قم و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن افزود: جامعه ما باید در این روز فرخنده به نقش زن در تربیت و آرامش و سلامت خانواده توجه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز