به مناسبت روز مادر؛

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزرات ورزش و جوانان با خانواده شهید سیف الدینی دیدار کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۳:۱۹
کد خبر: ۹۶۴۹۸۹
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزرات ورزش و جوانان با خانواده شهید سیف الدینی دیدار کرد
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر، دکتر"روح الله اسدی" به همراه جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، به دیدار خانواده شهید سیف الدینی و مادر گرامیشان ملقب به ام‌البنین دیار کریمان رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پدر شهید برهانی و داماد خانواده سیف الدینی در این دیدار به جایگاه کسانی که در راه خدا مجاهدت کرده و در راه رضایت او گام برمی دارند اشاره کرد و افزود: "محمدحسن"فرزند اول خانواده سیف الدینی و معلم هم بود،  مهمترین عادت ایشان این بود که چند روز قبل از شروع مدرسه عازم محل خدمت می شد و حتی محل خدمت خود را محروم‌ترین نقاط استان کرمان(شهرستان کوهبنان) انتخاب می کرد.

وی گفت: وی همچنین بخشی از وسایل زندگی خود را به شهروندان محل خدمتش بخشیده، بخشی از حقوقش را برای امرارمعاش برداشته و اهم آن را خرج دانش آموزان مدرسه می‌کرد و در آخر نیز به فرمان امام (ره) برای شکستن حصر آبادان عازم جبهه های جنگ شد.

 پدر شهید برهانی در ادامه یادآوری کرد: "محمد حسین" فرزند دوم خانواده سیف الدینی نیز معلم بود و با وجود همسر و فرزندان باز هم این مهم را برخود تکلیف دید که عازم جبهه های جنگ شود، وی در عملیات والفجر8 مجروح شیمایی شد و بعد از تحمل دو سال جراحت ناشی از بمباران شیمیایی به دیدار حق شتافت.

وی از اینکه فرزند خود نیز راه دایی های بزرگوارشان را پیموده است ابراز خرسندی و به شخصیت اجتماعیِ برجسته این برادران شهید بزرگوار اشاره و تصریح کرد: این افراد مناسب‌ترین الگو اجتماعی برای جوانان به ویژه در شرایط کنونی کشور هستند.

  پدر شهید برهانی از فعالیت سازمان‌های ‌مردم‌ نهاد جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، از جمله دیدار با خانواده شهدا قدردانی کرد.

مادر شهید برهانی و خواهر شهیدان سیف‌الدینی در ادامه خاطره ای از حضور رهبر معظم انقلاب در منزل شهیدان سیف الدینی( سال 1386) و دیدار با مادر گرانقدرشان و همچنین خاطره ای از شهادت محمد عباس فرزند دیگر این خانواده را بیان کرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار اظهار داشت: چهار شهید گرانقدر از یک خانواده نشان دهنده توفیق الهی و نگاه ویژه خداوند به این خانواده است.

دکتر روح الله اسدی افزود: بینش و منش اجداد بزرگوار این بانوی گرانقدر شاکله اصلی تربیت چنین فرزندانی است.

وی با اشاره به حدیث پیامبر (ص) که می‌فرمایند" خداوند جانشین شهید در خانواده‌شان است" تاکید کرد: حضور خداوند را در خانه شهیدان به وضوح می توان حس کرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:  تنها چراغ روشن مسیر زندگی جوانان در این برهه از زمان مقام معظم رهبری و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با خون خود این مسیر را برای جوانان مشخص کرد.

اسدی دیدار با خانواده شهدا کمترین ادای دین در تکریم این عزیزان دانست و با اشاره به مشکلات و دام های جدیدی که بر سر راه جوانان وجود دارد، از خانواده شهید خواست تا در حق جوانان و ماندن در مسیر امام و شهدا دعا کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز