مدیرکل استاندارد استان کرمان خبر داد:

راه‌اندازی سامانۀ پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ برای اعتبارسنجی کالای استاندارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱:۲۸
کد خبر: ۹۶۵۲۵۷
راه‌اندازی سامانۀ پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ برای اعتبارسنجی کالای استاندارد
مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: مردم می‌توانند با استفاده از سامانۀ پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ برای اعتبارسنجی کالای استاندارد تمام اطلاعات مربوط به پروانه کاربرد این نشان را دریافت کنند و از صحت آن مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسماعیل عاقلی با اشاره به اهمیت کیفیت در تولید کالای داخلی افزود: نشان استاندارد ضامن امنیت و سلامت مصرف‌کنندگان است لذا در راستای رعایت حقوق شهروندان سامانۀ پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ توسط سازمان استاندارد راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه سامانۀ پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ جهت اعتبارسنجی کالاست، افزود: مصرف‌کنندگان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی که ذیل نشان استاندارد بر روی محصول درج شده، به شمارۀ ۱۰۰۰۱۵۱۷ تمام اطلاعات مربوط به پروانه کاربرد نشان استاندارد را ازطریق تلفن همراه خود دریافت کنند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان یادآور شد: نام فرآورده، نام واحد تولیدی، استان و شهرستان محل تولید کالا، نوع استاندارد (اجباری و تشویقی)، وضعیت پروانه (معتبر یا نامعتبر)، تاریخ اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد، از طریق این سامانه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

عاقلی افزود: مردم و شهروندان در صورت مشاهدۀ موارد بی‌پاسخ و مشکوک، مراتب را به شمارۀ تماس ۳۳۲۱۱۷۶۱ اداره‌کل استاندارد استان کرمان اعلام کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز