دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترای در جیرفت

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۰:۰۲
کد خبر: ۹۶۶۱۶۷
دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترای در جیرفت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: به هئیت نظارت، هئیت اجرایی و مسئول ستاد یکی از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه امحای اقلام تبلیغاتی که مدرک عنوان شده علمی را ارایه نکرده، داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در پاسخ به چرایی تعلل در برخورد با جرائم انتخاباتی که مصداق آن بر اساس اظهارات هئیت اجرایی و نظارت عدم ارایه مدرک مطابق با عنوان علمی استفاده شده در اقلام تبلیغاتی یکی از داوطلبین است، گفت: برای جرم در قانون مجازات خاص آن تعریف شده است و دستگاه قضایی مرجع رسیدگی کننده به جرائم است.

وی افزود:با توجه به اینکه مورد ذکر شده یک تخلف است لذا ضمن تماس با مسئول ستاد انتخاباتی داوطلب آز انها خواسته شده اقلام تبلیغاتی را که مدرک بکار برده شده را ارایه نداده اند، امحا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از ارسال نامه به هئیت نظارت استان کرمان و هئیت اجرایی شهرستان جیرفت جهت امحای اقلام تبلیغاتی فاقد مدرک علمی دکترای خبر داد و اظهار کرد: از مسئول ستاد داوطلب فاقد مدرک دکترای خواسته شده باید تبلیغات را جمع آوری کند.

سلامی همچنین بر لزوم تمکین همگان به رعایت قانون تاکید کرد و گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق رای فراهم کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز