مسئولان استعدادیابی فدراسیون فوتبال به کرمان سفر می‌کنند

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۶:۵۸
کد خبر: ۹۶۶۲۰۲
مسئولان استعدادیابی فدراسیون فوتبال به کرمان سفر می‌کنند
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از سفر رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال و تعدادی از مربیان تیم‌های ملی پایه فوتبال کشورمان به کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، ضمن اعلام این خبر گفت: اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون، بیژن عزیزی و سید رضا محجوب سراستعدادیاب، وحید امیری سرمربی تیم ملی ۱۳ ساله‌ها و محمد یاوری سرمربی تیم ملی ۱۴ ساله‌ها با دعوت دکتر علی قرایی ریاست هیئت فوتبال استان به این کرمان سفر می‌کنند.

وی افزود: این تیم استعدادیابی سه‌شنبه شب وارد کرمان و پنجشنبه هم خارج می‌شود.

امیرخسروی به برنامه تیم استعدادیابی فدراسیون فوتبال اشاره و عنوان کرد: این تیم ضمن ارزیابی استعدادیابان هیئت فوتبال، تعدادی از کسانی که کارشان مورد تأییدست را، به عنوان استعدادیاب تیم ملی منصوب می‌کند و از سوی دیگر هم، استعداد‌هایی که تا اینجای کار در طرح استعدادیابی هیئت فوتبال استان انتخاب شده‌اند، از طریق این تیم آنالیز و سپس برترین‌ها انتخاب می‌شوند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با بیان این که سعی کرده‌ایم نهایت استفاده را از حضور مربیان تیم ملی در کرمان ببریم، بیان داشت: صبح چهارشنبه آئین ارزیابی استعدادیابان رده‌های سنی پایه فوتبال استان کرمان از طریق این افراد انجام می‌شود و بدین ترتیب، کار مصاحبه و ارزیابی هرکدام از استعدادیابان معرفی شده از سوی هیئت استان را انجام می‌دهند که در صورت احراز شرایط و تاییدشان، به عنوان استعدادیاب تیم ملی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: برای بردن بهره بیشتر از حضور آقایان محمدی، عزیزی، امیری و یاوری در کرمان، یک دوره دانش‌افزایی ویژه مربیان رده پایه در استان کرمان برگزار کنیم.

امیرخسروی با اشاره به برگزاری مرحله چهارم و پایانی طرح استعدادیابی هیئت فوتبال استان اظهار داشت: سپس تیم استعدادیابی فدراسیون برای انتخاب نهایی بازیکنان و به پایان رساندن طرح استعداد یابی استان در رده ۱۲، ۱۳ و ۱۴ سال، سرِ زمین حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: یک نشست هم بین تیم مذکور و مدیران عامل باشگاه‌های استان که در لیگ‌های کشور صاحب تیم هستند، برگزار می‌شود، این نشست در راستای افزایش بهره‌وری باشگاه‌های کرمانی است.

امیرخسروی با اعلام اینکه طرح استعدادیابی فوتبال استان کرمان در رده‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ سال از چهار ماه پیش طی چهار مرحله اجرا شده است، افزود: مرحله اول با استعدادیابی در ۲۳ شهرستان استان آغاز شد و در مرحله دوم نیز استان به شش منطقه تقسیم و استعدد‌های هر شهر وارد مناطق شش‌گانه شدند و مجدد استعداد‌های ناب هر منطقه هم انتخاب گردیدند.

وی تصریح کرد: سپس استعداد‌های برتر مناطق در استان گرد هم آمدند و طی دو روز در هر رده ۳۰ نفر انتخاب شد که در مرحله پایانی و چهارم با حضور آقایان مذکور استعداد‌های برتر انتخاب می‌شوند.

امیرخسروی در پایان اضافه کرد: مربیان و افراد نامبرده به دعوت و پیگیری رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به این استان سفر می‌کنند و این به دلیل اهمیتی است که شخص دکتر قرایی به فوتبال پایه قائل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز