پیام مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برای دعوت از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۶:۱۴:۳۳
کد خبر: ۹۶۶۸۸۶
پیام مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برای دعوت از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات
مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با صدور پیامی عموم مردم، علی‌الخصوص جوانان را به حضور در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام دکتر روح‌ا... اسدی بدین شرح است: 

اولین آزمون نسل جوان در برداشتن گام دوم انقلاب با شرکت وسیع و گسترده در مراسم تشییع سردار سلیمانی انجام شد که مسیر را با خون خود روشن نمودند و اکنون در امتداد آن در ازمونی دیگر باید سرنوشت ۴ ساله نهاد مهم تصمیم گیری کشور را مشخص کنند. در این انتخابات علاوه بر حضور، انتخاب اصلح نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. نسل جوان در انتخاب خود معیارهایی نظیر تدین و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب و قانون اساسی و خط امام، صداقت و صمیمیت با مردم، طرفداری از مستضعفین و ضعفا، بهره‌مندی از فهم و درک سیاسی، بهره‌مندی از تخصص، تجربه و کارآمدی، پیگیری مبارزه عملی با فساد و برخورداری از روحیه شجاعت که امام راحل و مقام معظم رهبری بیان فرموده‌اند را باید مد نظر قرار دهند.

اینجانب از عموم مردم، علی‌الخصوص جوانان دعوت می‌کنم که با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و لزوم مشارکت حداکثری با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کنند و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

نظر شما