نتایج ۵ حوزه انتخابیه کرمان از سوی استانداری

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۷:۲۲
کد خبر: ۹۶۷۷۷۳
نتایج ۵ حوزه انتخابیه کرمان از سوی استانداری
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان به صورت غیر رسمی نتایج ۵ حوزه انتخابیه استان کرمان را اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی بعد از اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا وفایی در این خصوص اظهار داشت: آمار غیر رسمی در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده است و بعد از اعلام ستاد انتخابات کشور رسما اعلام می‌شود.

او افزود: در بافت، رابر و ارزوئیه صمدالله محمدی، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب حسین شکراللهی، جیرفت و عنبر آباد ذبیح الله اعظمی، بم، ریگان، فهرج، نرماشیر حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، کرمان و راور محمد مهدی زاهدی و محمد رضا پور ابراهیمی حائز بیشترین آرای مردمی شدند.

وفایی با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور نتایج ۴ حوزه انتخابیه استان کرمان را رسما اعلام کرده است، بیان داشت: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر شهباز حسن پور با کسب ۴۸ هزار و ۸۶۴ رأی، شهربابک مصطفی رضا حسینی با کسب ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی، زرند و کوهبنان عفت شریعت با ۴۴ هزار و ۴۵۳ رأی و رفسنجان و انار حسین جلالی با ۵۳ هزار و ۷۸۸ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند و به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز