مشارکت ۵۰.۴۲ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات مجلس

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۷:۳۳
کد خبر: ۹۶۸۴۰۳
مشارکت ۵۰.۴۲ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: میزان مشارکت مردم کرمان در این دوره از انتخابات ۵۰.۴۲ درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در جمع اصحاب رسانه ضمن تقدیر از حضور فعال مردم کرمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تبریک به منتخبان بیان داشت: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور منتخبان این دوره در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه صمدالله محمدی با ۱۸ هزار و دو رأی از مجموع ۵۸ هزار و ۷۴۸ رأی صحیح حائز اکثریت آرا شد.

او افزود: در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ذبیح‌الله اعظمی ساردویی از مجموع ۱۳۱ هزار و ۱۵۹ رأی صحیح ۵۳ هزار و ۲۰۲ رأی را به خود اختصاص داد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار از تعداد ۱۰۶ هزار و ۶۰۶ رأی صحیح حسین جلالی با ۵۳ هزار و ۷۸۸ رأی از بقیه رقبا پیشی گرفت.

بصیری تصریح کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عفت شریعتی با کسب ۴۴ هزار و ۴۵۳ رأی از مجموع ۶۶ هزار و ۵۰۲ رأی صحیح اکثریت آرا را به خود اختصاص داد.

او گفت: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر از مجموع ۱۱۱ هزار و ۴۴۴ رأی صحیح، شهباز حسن‌پوربیگلری با ۴۸ هزار و ۸۶۴ رأی حائز اکثریت آرا شد.

بصیری اظهار داشت: مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی از حوزه انتخابیه شهربابک از مجموع ۴۰ هزار و ۵۸۸ رأی صحیح توانست با ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.

او یادآور شد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شاهد پیشی گرفتن محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۱۳۰ هزار و ۱۵۹ رأی و محمدمهدی زاهدی با ۹۰ هزار و ۷۱۴ رأی از مجموع ۲۵۵ هزار و ۴۶۰ رأی صحیح مأخوذه بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه انتخابیه کهنوج و رودبار جنوب، فاریاب، قلعه‌گنج و منوجان از مجموع ۱۵۸ هزار و ۵۸ رأی صحیح منصور شکرالهی توانست با ۱۰۵ هزار و ۱۴۷ رأی حائز اکثریت آرا شود.

بصیری ابراز داشت: در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از مجموع ۱۲۹ هزار و ۱۲۷ رأی صحیح موسی غضنفرآبادی با ۷۹ هزار و ۳۹۲ رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داده است.

او یادآور شد: تعداد دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۹۹۱ واجد شرایط رأی دادن در استان کرمان وجود داشت که از این آمار تعداد یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۱۰۸ رأی مأخوذه ثبت شده همچنین میزان مشارکت مردم کرمان در این دوره از انتخابات ۵۰.۴۲ درصد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز