گشت تعزیرات در داروخانه‌ها / احتکار ماسک نداشتیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۷:۳۲
کد خبر: ۹۶۸۴۲۹
گشت تعزیرات در داروخانه‌ها / احتکار ماسک نداشتیم
جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان این‌که تاکنون احتکار ماسک در استان مشاهده نشده است، گفت: «اگر مردم مورد مشکوکی مشاهده کردند، می‌توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی ایرانمنش در خصوص سوءاستفاده‌ی برخی از سودجویان در رابطه با عدم عرضه یا گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی در کرمان، بیان کرد: «از روز گذشته مواردی در این راستا در سطح استان به اداره کل تعزیرات استانی گزارش شده بود که بلافاصله گشت سیار تعزیرات حکومتی با هماهنگی بازرسان سازمان صمت، در سطح شهر کرمان فعال شدند».

وی از بازرسی قرارداد داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده خبر داد و افزود: «تعداد محدودی از داروخانه‌ها از فروش ماسک امتناع می‌کردند و با توجه به این‌که مردم تقاضا داشتند در همان‌جا بین مردم توزیع کردیم».

جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ادامه داد: «یک مورد گران‌فروشی اقلام بهداشتی نیز گزارش شده بود که پرونده‌ی آن را به مراجع مربوط جهت رسیدگی ارجاع داده‌ایم».

وی از فعال بودن گشت‌های بازرسی در سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: «مردم اگر مواردی از گران‌فروشی یا احتکار در زمینه‌ی اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول‌های ضدعفونی مشاهده کردند، می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا سریعا گشت‌های بازرسی به آن موضوع رسیدگی کنند».

ایرانمنش با بیان این‌که احتکار ماسک تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: «اگر مردم مورد مشکوکی مشاهده کردند، می‌توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد».

وی بیان کرد: «وزارت بهداشت برای توزیع ماسک و ژل ضدعفونی بین مردم تمهیداتی اتخاذ کرده که به‌زودی بین مردم توزیع خواهد شد». /پ

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز