معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

مردم از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی برای مسافرت استفاده نکنند

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۰:۴۰
کد خبر: ۹۶۹۸۶۰
مردم از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی برای مسافرت استفاده نکنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: بخش اعظم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان مربوط به خود مردم است و مردم نباید از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی برای مسافرت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف درباره ویروس کرونا در استان افزود: همه ارگان ها و رسانه ها باید دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان مرجع رسمی اخبار درباره این ویروس مورد توجه قرار دهند و لازم است به صورت شفاف اطلاعات مهم درباره کرونا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به شکل گیری خط خبری منفی جریان معاند نظام درباره شیوع ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: این جریان خبری قصد دارد با القاء تعداد زیاد مبتلایان و ناکارآمدی دولت، موج ناامنی روانی را در بین مردم گسترش دهد و از این طریق سوء مدیریت مسئولین را به نمایش بگذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: بخش اعظم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور مربوط به خود مردم است و مردم نباید از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی برای مسافرت استفاده کنند و لذا مردم باید به هشدارها و نکات بهداشتی اعلام شده از سوی مراکز درمانی با ظرافت توجه کنند.

بصیری از راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی درباره ویروس کرونا در استان خبر داد و افزود: هرگونه تصمیمی در خصوص تعطیلی مراکز آموزشی در استان باید با هماهنگی قرارگاه کشوری صورت گیرد و در حال حاضر تمامی همایش ها و مراکز آموزشی تا پایان هفته تعطیل است.

به گزارش برنا؛ مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه مردم به انتشار اخبار دقیق اعلام شده از سوی مراجع رسمی درباره ویروس کرونا در سطح استان گفت: اطلاعات دقیق درباره این ویروس از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام می شود و درخواست ما از مردم این است که به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند.

دکتر مهدی شفیعی تصریح کرد: ویروس کرونا به خشکی و گرما حساس است و در کل کشور نیز نگرانی درباره شیوع این ویروس تا پایان اسفندماه است.

وی با اشاره لزوم رعایت بهداشت فردی و توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان اظهار داشت: تعطیلی مساجد و مراکز مقدسه در استان در دستور کار نیست ولی درباره تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی تابع تصمیمات کشوری هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز