مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:

بازدیدهای گروهی از موزه‌ها و مراکز گردشگری کرمان ممنوع شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶:۲۴
کد خبر: ۹۶۹۸۶۳
بازدیدهای گروهی از موزه‌ها و مراکز گردشگری کرمان ممنوع شد
مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از ممنوعیت بازدیدهای گروهی دانش‌آموزی و دانشجویی از اماکن تاریخی، موزه‌ها و مراکز گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدمهدی افضلی بیان کرد: «براساس دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی موزه‌های دولتی و خصوصی، مراکز تاریخی و فرهنگی، پایگاه‌های ملی و جهانی و مراکز گردشگری باید از پذیرش بازدیدهای گروهی دانش‌آموزی و دانشجویی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند».

وی با تاکید بر این‌که تمامی اماکن تاریخی و مراکز گردشگری استان کرمان برای بازدید سایر علاقه‌مندان دایر هستند، افزود: «تمهیدات لازم برای کارکنان این اماکن از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده لحاظ شده است».

افضلی با بیان این‌که علائم هشداردهنده و نکات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در موزه‌های استان کرمان برای آگاهی بیشتر بازدیدکنندگان نصب شده است، اضافه کرد: «در حال حاضر تمام پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مقابله با این بیماری در تمامی واحدهای تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رعایت می‌شود».

مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: «تا این لحظه دستورالعملی برای تعطیلی اماکن تاریخی و مراکز گردشگری استان کرمان ابلاغ نشده است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز