آخرین متهم قتل جوان رابری خود را به دستگاه قضائی معرفی کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۷:۰۵
کد خبر: ۹۶۹۹۹۰
آخرین متهم قتل جوان رابری خود را به دستگاه قضائی معرفی کرد
رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر گفت: آخرین متهم قتل جوان رابری که در محور ساردوئیه به رابر به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته شده بود، خود را به دستگاه قضائی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جعفری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تیرماه سال جاری پس از وقوع یک فقره قتل در منطقه ساردوئیه، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و در همان روز های اولیه پس از حادثه یکی از عوامل قتل در رابر بازداشت شد.

 این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات فنی وقضائی در این رابطه ادامه داشت و در نهایت در یک عملیات منسجم از سوی پلیس، 4 نفر دیگر از عوامل اصلی قتل که همگی آنان جوان و در رده سنی 20 تا 28 سال قرار دارند در محل مخفیگاهشان در شهر کرمان دستگیر شدند.

 جعفری گفت: آخرین عامل موثر در قتل جوان رابری صبح امروز با رایزنی‌های صورت گرفته توسط رئیس حوزه قضایی، وکیل پرونده و خانواده متهم پس از 8 ماه به دادگاه معرفی و با قرار مناسب روانه زندان گردید.

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر در پایان از رئیس اداره اطلاعات شهرستان بافت و فرمانده انتظامی شهرستان رابر در خصوص همکاری در دستگیری متهمان این پرونده تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز