عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌های کرمان ممنوع شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۹:۵۹
کد خبر: ۹۷۰۳۱۶
عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌های کرمان ممنوع شد
سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: عرضه قلیان تا پایان فروکش کردن بحران کروناویروس در همه‌ی واحدهای صنفی استان کرمان ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمود پارسا در این خصوص اظهار داشت: «بنا به اعلام پزشکان، قلیان یکی از مواردی است که می‌تواند در شیوع ویروس کرونا نقش داشته باشد و از این رو با هدف حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع این ویروس، براساس مصوبه‌ی شورای تامین استان و همچنین دستور فرمانده انتظامی، تصمیم بر آن شد که عرضه‌ی قلیان در همه‌ی واحدهای صنفی ممنوع شود».

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: «این طرح در سطح استان به اجرا درآمده و ممنوعیت عرضه‌ی قلیان تا پایان فروکش کردن بحران کرونا ویروس ادامه دارد».

وی با تاکید بر این‌که این ممنوعیت شامل قلیان‌سراها، کافی‌شاپ‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی و … می‌شود، بیان کرد: «در صورت مشاهده‌ی تخلف، اداره نظارت بر اماکن عمومی با این مراکز برخورد خواهد کرد».

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت استان کرمان گفت: «توصیه می‌کنیم صاحبان تالارهای استان کرمان که مراسم و جشن برگزار می‌کنند، از امروز برای روزهای آتی سفارش نپذیرند و برای برگزاری مراسم نوبت ندهند».

 

نظر شما