نتیجه آزمایش ۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در جنوب کرمان منفی شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱:۰۵
کد خبر: ۹۷۰۴۱۶
نتیجه آزمایش ۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در جنوب کرمان منفی شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نتیجه آزمایش ۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در جنوب کرمان را منفی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اصغر خیرخواه با بیان اینکه نتایج آزمایش افراد مشکوک به کروناویروس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، منفی اعلام شد گفت: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به بیماری کرونا در جنوب کرمان مشاهده نشده است.

خیرخواه با تأکید بر اینکه با رعایت بهداشت فردی می‌توان از ابتلای به بیماری کرونا جلوگیری کرد، افزود: تا صبح امروز پنجشنبه هشتم اسفندماه، در مجموع از ۱۸ مورد بیمار مشکوک به ویروس کرونا که از آن‌ها آزمایش گرفته شده و به تهران ارسال شده بود، خوشبختانه نتیجه آزمایش هر ۱۸ نفر منفی اعلام شد.

او افزود: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در جنوب استان نداشته‌ایم.

خیرخواه با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند گفت: رعایت نکات و دستورات بهداشتی مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلای به کرونا ویروس است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مردم توصیه کرد که سعی نمایند در مکان‌های تجمعی حضور نیابند و از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز نمایند.

او افزود: شهروندان در مکان‌های شلوغ و حمل و نقل عمومی، از دست زدن به چشم و دهان خود خودداری کنند و پس از دست زدن به وسایل در اولین فرصت ممکن نسبت به شستشوی بهداشتی دست اقدام شود.

 خیرخواه با بیان اینکه بهتر است از بیماران مبتلا به علایم تنفسی (نظیر سرفه و عطسه)، حداقل یک متر فاصله باشد گفت: برای آگاهی از راه‌های پیشگیری و آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس جدید ۲۰۱۹ (کووید ۱۹)، فقط به اطلاعیه‌ها و پیام‌های وزارت بهداشت کشور توجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز