پیام مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی سازمان‌های مردم‌نهاد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۹:۳۴
کد خبر: ۹۷۰۵۲۵
پیام مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی سازمان‌های مردم‌نهاد
دکتر روح‌الله اسدی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی سازمان‌های مردم‌نهاد پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام روح‌الله اسدی بدین شرح است:

باسمه تعالی

روز جهانی سازمان‌های مردم نهاد، 27 فوریه 2014 توسط هلن کلارک، مدیر برنامه های توسعه ملل متحد (UNDP) و نخست وزیر سابق نیوزیلند، به صورت بین المللی به رسیمت شناخته شد و اینگونه بود که یک روز بین المللی برای تمامی سمن ها در نقاط مختلف دنیا برای اشتراک گذاشتن تأثیرات مثبت فعالیت این سازمان ها بر جامعه ایجاد شد.

بی‌شک خدمت خالصانه و از جنس مردم برای مردم اجری بی‌انتها دارد که امروزه نماد این مشارکت در قالب سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیر دولتی تجلی و نمود یافته است.

سالها تجربه بشر نشان داده، وظیفه دولت پاسخگویی، اداره شایسته امور و برنامه ریزی مشارکتی با آینده پژوهشی دقیق است و نقش سازمان های مردم نهاد مطالبه گری، شفاف سازی از طریق نظارت عمومی و آگاهی بخشی به جامعه است.

در این میان نقش سازمان‌های مردم نهاد و واحدهای مشارکتی اجتماعی و مدنی بر هیچکس پوشیده نیست.

اینجانب با اذعان به نقش مهم سازمان های مردم نهاد ضمن گرامیداشت روز جهانی سازمان های مردم نهاد این روز مبارک را خدمت تمامی تلاشگران گمنام و بی‌ادعا در عرصه ی فرهنگ و اجتماع بالاخص مسئولان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان سراسر کشور تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سربلندی و توفیق روزافزون شما عزیزان را خواستارم و خود را مکلف به بستر سازی مناسب جهت فعالیت سمن ها می دانم.

روح الله اسدی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز