مدیر کل انتقال خون استان کرمان:

مردم با اطمینان به مراکز اهدا خون مراجعه کنند

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۰:۵۳
کد خبر: ۹۷۱۱۳۱
مردم با اطمینان به مراکز اهدا خون مراجعه کنند
مدیر کل انتقال خون استان کرمان گفت: با توجه به اضطرابی که بین مردم دیده می شود کمتر اهدا کننده‌ای برای اهداء به مراکز دریافت خون مراجعه می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح اله میرزایی در این خصوص اظهار داشت: مردم و مراجعین و اهدا کنندگان مستمر خون دراستان بدون هیچ اضطرابی برای اهدا خون می توانند به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

میرزایی افزود: در پایگاه‌های ثابت و سیاردر سراسر استان کرمان آماده دریافت خون اهدا کنندگان هستیم.

او بیان دشت: اکنون در تمامی شهرستان‌های استان مشکل کمبود فرآورده‌های خونی داریم و از مردم استان کرمان تقاضا داریم که به طور مستمر، روزانه و تدریجی به مراکز انتقال خون مراجعه کرده و خون خود را اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان یکی از استان‌های پرمصرف در فرآورده‌های خونی است و دلیل آن آمار تصادفات جاده‌ای و پیوند سلول بنیادی را داراست.

او افزود: در استان کرمان ۵ پایگاه انتقال خون شامل شهر‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم آماده ارائه خدمت به مردم استان می‌باشد.

میرزایی همچنین افزود: مردم درشهر کرمان نیزمی توانند به پایگاه‌های دریافت و اهدا خون در میدان آزادی و بلوار ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

او بیان داشت: درتمامی پایگاه‌های انتقال خون مراحل استریل و تست از افراد اهدا کننده انجام خواهد شد وهم اهدا کنندگان و هم مصرف کنندگان اطمینان داشته باشند که مراحل کامل دریافت خون با اطمینان خاطر و زیر نظرپزشکان و با تست کامل افراد اهدا کننده انجام خواهد شد.

مراجعه کنندگان برای اهدا خون خود می توانند از ۷ و ۳۰ صبح تا ۱۹ شب به پایگاه واقع در بلوار ۲۲ بهمن و در روز‌های فرد به پایگاه میدان آزادی مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز