زنده گیری عقاب وحشت زده در کرمان

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳:۵۳
کد خبر: ۹۷۱۵۰۱
زنده گیری عقاب وحشت زده در کرمان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از زنده گیری یک بهله عقاب با تلاش آتشنشانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرسول جهانشاهی، ضمن اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از آنکه مطلع شدیم یک بهله عقاب سرگردان در شهر است، تیم تخصصی امداد و نجات از نزدیکترین ایستگاه به محل اعزام شد.

اوافزود: آتش نشانان وقتی به محل اعلام شده رسیدند با یک بهله عقاب زخمی که به علت حضور شهروندان وحشت زده شده بود روبه رو شدند که از پشت بام منزل مسکونی در خیابان شهید مغفوری به سمت کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) به پرواز در آمد.

جهانشاهی تصریح کرد: آتشنشانان ایستگاه شماره ۹ که متوجه زخمی شدن این عقاب شده بودند، با در نظر گرفتن مسیر آن پس از طی مسیر و جستجو‌های فراوان عقاب زخمی که به دره‌ای در کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) سقوط کرده بود و توان پرواز نداشت را یافتند و پس از زنده گیری آن به عوامل اداره محیط زیست تحویل دادند.

او بیان داشت: این عقاب پس از بهبود جراحت به وجود آمده که از ناحیه بال پرنده است به زیستگاه طبیعی خود باز گردانده می‌شود.

جهانشاهی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در زمینه زنده گیری حیوانات موزی و وحشی به شهروندان خدمات می‌دهد و از ابتدای امسال تاکنون زنده گیری هزار و ۳۸۲ مورد حیوانات وحشی و آزار دهنده در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز