پرونده‌های بایگانی شهرداری الکترونیکی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲:۲۴
کد خبر: ۹۷۲۰۲۸
پرونده‌های بایگانی شهرداری الکترونیکی می‌شوند
شهردار منطقه سه کرمان از آغاز طرح خلاصه سازی قریب به ۷۰ هزار پرونده بایگانی و ثبت آن به صورت الکترونیکی به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رامین امیرمداح، با بیان اینکه بالغ بر ۷۰ هزار پرونده بایگانی در منطقه سه وجود دارد که باید سبک سازی شوند، گفت: به‌زودی ۱۰ تیم سه نفره از نیروهای منطقه عملیات تخلیص پرونده‌ها را در شیفت عصر آغاز خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه این پرونده‌ها از لحاظ فیزیکی، فضای زیادی را اشغال کرده اند، افزود: بدین منظور مقدمات ایجاد نسخه الکترونیکی پرونده‌ها فراهم شده است و اطلاعات پس از خلاصه سازی در نسخه الکترونیکی ثبت می‌شوند.

امیرمداح با بیان اینکه همیشه نگرانی از وقوع حوادثی از جمله حریق و… و به دنبال آن نابودی پرونده‌ها وجود شود، هدف از این اقدام را ارتقای ایمنی، دسترسی آسان و سریع به پرونده‌های شهروندان و تفکیک سریع آنها عنوان کرد.

او ضمن قدردانی از معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان به دلیل حمایت و همراهی بسیار خوب با منطقه سه، از معاون برنامه ریزی منطقه سه نیز به دلیل پیگیری برای اجرایی شدن این طرح تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز