پلمب یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی در جیرفت

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۳:۲۹
کد خبر: ۹۷۵۱۹۲
پلمب یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی در جیرفت
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: در پی تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی، به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اکبر اسفندیاری، در این خصوص اظهار داشت: در پی تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط این شبکه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی، به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی و بی توجهی به تذکر بازرسان این واحد، تعطیل و پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

او افزود: کارشناسان واحد بهداشت محیط علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی مواد غذایی، بر سلامت مواد اولیه مصرفی به ویژه در مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی نیز با حساسیت زیاد به علت انتقال ویروس کرونا نظارت دارند و در صورت مشاهده وضعیت بهداشتی نامطلوب، با فرد متخلف به شیوه قانونی برخورد می‌شود.

اسفندیاری ضمن توصیه به متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط برای حفظ سلامت افراد، از مردم نیز خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، موارد را طی تماس تلفنی با سامانه ۱۹۰یا تلفن۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ اطلاع دهند تا از سوی کارشناسان این واحد پیگیری شود.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سه دستگاه وانت دوره گرد فروش بادام زمینی که از استان های دیگر وارد شهر شده بودند، با تلاش بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت جمع آوری شد.

در پی نظارت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت، بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در جیرفت، روز گذشته نیز ۴ واحد صنفی نانوایی در سطح این شهرستان به علت رعایت نکردن بهداشت پلمب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز