رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت:

واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹:۵۶
کد خبر: ۹۷۵۷۲۸
واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت از تعطیلی برخی صنوف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی میرکهنوج، در این‌باره گفت: «با توجه به وخامت اوضاع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا و تشدید بیماری‌ها در منطقه و شهرهای مجاور و احتمال قطعی وجود افراد مبتلا به این ویروس در شهرستان جیرفت و جنوب استان از اصناف و بازاریان تقاضا می‌شود در این راستا همکاری کنند».

وی ضمن اخطار جدی به اصناف افزود: «با وجود همه‌ی مشکلات اقتصادی و رکود سالیانه حاکم بر بازار و ضرر و زیان ناشی از آن و به تاخیر افتادن کلیه‌ی هزینه‌های مربوطه، به خصوص در این ایام پایانی سال که معمولا تا حدی با رونق گرفتن کسب و کار جبران ماه‌های قبل را تامین می‌کند، ضرورت دارد متصدیان واحدهای صنفی بازار برای حفظ سلامت مردم و خودشان تا اعلام عادی شدن اوضاع از سوی مسئولین بهداشتی نسبت به تعطیلی محل کسب خود اقدام کنند».

رئیس اتاق اصناف  جیرفت اظهار کرد: «همان‌گونه پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه پیشگیری و درمان هستند انتظار است جامعه بازار و اصناف به‌عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی با همکاری خالصانه و صمیمانه علی‌رغم مشکلات اقتصادی بازار با متولیان بهداشت و درمان  نهایت همکاری را داشته باشند».

وی ادامه داد: «تعطیلی بازار و بعضی از صنوف تاثیر چشمگیری در کاهش تجمعات در سطح بازار دارد لذا می‌طلبد با این اقدام  بازاریان هم در شکست این ویروس خطرناک پیشگام باشند».

وی همچنین گفت که کلیه‌ی امور مربوط به صدور و تمدید پروانه کسب به بعد از سال موکول شده است.

وی اضافه کرد: «متصدیان  واحدهای صنفی ضمن رعایت حال مردم به ویژه دراین ایام پایانی سال و اوضاع بد اقتصادی مصرف‌کنندگان و اقشار ضعیف و کم در آمد در این رابطه دغدغه‌ای نداشته باشند و از ایاب و ذهاب به اتحادیه‌های صنفی خودداری کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز